Vigyél változatosságot a menübe!
Egyre több híres séf döntött úgy, hogy konyhájában meghatározó alapanyagként használja a Philadelphia szendvicskrémet. Tavaly nagy sikert aratott az Egyesült Államok gasztronómiai porondján, hogy Stephanie Izard, a Girl & The Goat and Little Goat Diner főszakácsa is exkluzív szerződést kötött az Amerikában piacvezető márkával. Stephanie ugyanis nem csak az egyik legígéretesebb ifjú séf, hanem a regionális konyha igazi nagykövete, aki „a farmtól az asztalig” (farm-to-table) menüivel vált ismertté. Vagyis sok séftársával ellentétben nem csupán az íze és a jó feldolgozhatósága miatt választotta a Philadelphia szendvicskrémet, hanem mert a termék a legmagasabb minőségű alapanyagokból készül, „majdnem olyan, mintha a saját farmján készülne” – írta az FSR amerikai szaklap.
Másfél mázsa Philadelphia szendvicskrémet használ fel egy átlagos héten Stephanie Izard, és ezzel úgy helyettesíti a főzőtejszín, a tejföl, a vaj, a margarin jelentős részét, hogy közben páratlan ízélménnyel ajándékozza meg vendégeit. A szendvicskrémek előretörése a profi vendéglátásban egyre inkább Magyarországon is megfigyelhető jelenség – mondják el a White Lake Kft-nél, a Philadelphia magyarországi disztribútoránál. A hazai HORECA a teljes étlaphoz használja már a Philadelphiát: levesek, főételek, desszertek, sőt saláták elkészítésénél is előszeretettel alkalmazzák a szendvicskrémet.
Az eredeti Philadelphia szendvicskrém 1880 óta gyakorlatilag változatlan ízzel hódít egyre nagyobb rajongói táborában világszerte, ezért jobbá nem igazán, csak nagyobbá lehetett tenni, a HORECA igényeinek jobb kiszolgálása érdekében. Éppen ezért vezette be a White Lake Kft. idén a magyar piacon is az 1,65 kg-os gasztro kiszerelést, ami kifejezetten a vendéglátói szegmenst célozza meg. Figyelembe véve, hogy egy 16 szeletes New York Cheesecake elkészítéséhez közel egy kilógramm Philadelphia szendvicskrémet használnak fel a cukrászok, igazi hiánypótló ez a nagyobb kiszerelés.
A változatosság ma már alapkövetelmény az egyre kompetitívebb HORECA piacon, legyen szó vasárnapi családi ebédről, romantikus vacsoráról, néhány fős üzleti ebédről, konferencia megbeszélésről, partnertalálkozóról, vagy több száz fős vállalati rendezvényről – minden esetben szigorú elvárásokkal találkozik a vendéglátós. A magas alapanyag-minőségre, az egyszerű logisztikára és a kulináris kreativitásra egyszerre nyújt megoldást az 1,65 kg-os Philadelphia natúr szendvicskrém. A White Lake Kft. a Philadelphia natúr szendvicskrémmel járul hozzá a sikerhez. Márpedig ha a jó alapanyag jó kiszerelésben rendelkezésre áll, a többi csak a séfek kreativitásán múlik.
További információ és inspiráció: www.white-lake.hu
(x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >