Vénusz – Szeretet minden fogáshoz

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 05. 25. 01:36

A Bunge Zrt. különös feladattal bízta meg a Rafinanz Service munkatársait; a Vénusz étolaj Lidlbe való listázását kellett megoldaniuk. A márka arculatához illeszkedő ATL- és BTL-kampánnyal olyan mechanizmus kitalálása volt a cél, amely felkelti az üzletlánc érdeklődését és magas Rate Card elérést biztosít.

A választás hamar Giannira, a Lidl reklámarcára esett, aki könnyen összekapcsolható a gasztronómiával, így az üzenet hitelessé válik, ráadásul a média érdeklődését is kiváltja. A Metropol, a Nők Lapja és a Nők Lapja Konyha hirdetései mellett a Juventus országos rádiókampánya harangozta be az SMS alapú nyereményjátékot. Az eladás helyén POS-anyagok – szórólap, belógató tábla – népszerűsítették az akciót.

– A mechanizmus egyszerű és könnyen érthető volt, ezért is ragadhatott meg olyan sok vásárlót. A Lidlben minimum 1 liter Vénusz étolaj vásárlása esetén a nyugtán szereplő bolt- és nyugtaszámot kellett elküldeni SMS-ben. Nekünk a legfontosabb eredmény a 122 új értékesítési pont, Lidl áruház megnyerése volt – magyarázza Kovács Petra, a Bunge Zrt. trade marketing menedzsere.

– Cégünk a promóció ellenőrzésére is fontos szerepet kapott. Kollégáink többször pótolták a szórólapokat és a plakátokat, így biztosították a folyamatos instore jelenlétet – teszi hozzá Szabó Edit, a Rafinanz BTL-divíziójának igazgatója (a divízió 2011. január 1-től Wonderduck Agency néven önállósult).

A nyeremények étkezéssel kapcsolatos élmények voltak. Fődíjként egy vacsorát sorsoltak ki, amelyet személyesen Gianni főzött a nyertes otthonában.

Gyártó, kereskedő, ügynökség és híresség együttműködésének iskolapéldáját mutatta be ez a 2009. december 10-től 2010. március 10-ig tartó aktivitás.

Kapcsolódó cikkeink