Védjegyet vezet be az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary mint szakmai szervezet 2005 óta segíti a hazánkban tevékenykedő, online értékesítéssel foglalkozó vagy az e-kereskedelemhez kapcsolódó cégek munkáját.
Ehhez kapcsolódik egyfajta edukációs szerepkör is, amely révén igyekszik a szektort a tisztességes piaci magatartásra ösztönözni, és ehhez segítséget is adni a vállalatoknak. Ezen folyamat egyik részeként, illetve a fogyasztói bizalom növelése érdekében kívánja bevezetni a szövetség a saját maga által adott védjegyezési rendszert, az Ecommerce Hungary Trustmarkot.
A rendszer tervezett indulása 2019. második féléve. Elsőként az Ecommerce Hungary tagságához tartozó kereskedők kezdhetik el használni a védjegy birtoklását megtestesítő badge-et. A projekt következő szakaszában a partnerségi rendszer kidolgozása kezdődik meg, amely révén a Trustmarkkal már rendelkező kereskedők számára biztosít a szövetség különböző előnyöket, elsősorban olyan stratégiai területeken, mint a logisztikai vagy a marketingszolgáltatások kedvezményes igénybevétele a legismertebb hazai cégektől.
– Két alappillére lesz a Trustmark elnyerésének – nyilatkozta Nagy Sándor, az Ecommerce Hungary Közhasznú Egyesület elnöke. – Egyrészt ezt majd csak egyesületünk tagjai kaphatják meg, a tagság alapfeltétele pedig a mindenkor érvényben lévő etikai kódexünk elfogadása. Az etikai kódex betartása már eleve egy tisztességes és szabálykövető piaci magatartást feltételez. Ezenkívül készülünk (és most ez zajlik éppen) egy checklisttel, amely inkább a kezdőknek és kisebbeknek lesz fontos, ami alapján végig tudja majd nézni, hogy melyek azok a működését érintő szabályozások, amelyeket alapul kell vennie. //
Kapcsolódó cikkeink
Használt autót webshopból? Ezek a legújabb trendek a használtautó-piacon
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió…
Tovább olvasom >A MediaMarkt Magyarország ügyvezetője szerint a Temu árelőnnyel csábít, de hosszú távon nem építhet stabil vásárlói lojalitást
Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezetője figyelmeztetett a Temuhoz hasonló…
Tovább olvasom >Erre keresnek most a magyarok az Árukereső.hu szerint
A jó idő eljövetelével megugrott az érdeklődés a szabadidős tevékenységekhez…
Tovább olvasom >További cikkeink
A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >