Magazin: Védjegyes cégek a METRO Gasztroakadémiáján
A METRO látta vendégül 2018 júliusában a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. első kereskedelmi fórumának vendégeit. A METRO speciális szereplője a hazai FMCG-szektornak, hiszen vevőköre eltér a többi kereskedelmi láncétól, alapvetően traderek (azaz független kisboltok) és a HoReCa-piac szereplői a vásárlói.
Ez más értékesítést és marketinget tesz szükségessé, ami a beszállítóknak feladat és lehetőség is egyben. A fórumon részt vevő mintegy 30 gyártó cég között volt olyan, amelynek kifejezetten erős a HoReCa-célú eladása, többeknek pedig itt nyílt alkalma először közvetlen kapcsolatba lépni a lánc képviselőivel, hogy a beszállítás lehetőségéről tárgyalhassanak.
A fórumon együtt értékelhették ki a METRO és Magyar Termék védjegyhasználók közös májusi trader akcióját. Tulkán Tímea, a METRO commercial planning managere ennek kapcsán elmondta, hogy a kereskedő partnerekkel kapcsolatot tartó sales force csapatuk ezt külön is megtette, így a nyereményjátékkal megcélzott vevőik véleményét megismerve tervezhetik a további akcióikat. A megbeszélésen felmerült annak lehetősége, hogy ezek az értékesítési kollégák külön tájékoztatást kapjanak a Magyar Termék védjegyrendszerről, az abban részt vevő cégekről, amivel a magyar termékek értékesítési támogatása még tovább fejleszthető. A METRO budaörsi Gasztroakadémiáján tartott fórumon felvetődött az is, hogy az itt zajló bemutatókhoz, séftanfolyamokhoz kapcsolódhatnának a védjegyes termékek gyártói, hiszen itt a HoReCa-vevőiknek a gyakorlatban mutathatnák be termékeiket. //
Kapcsolódó cikkeink
Mit eszel holnap?
A Nestlé Hungária rendszeresen méri a magyar lakosság egészséges táplálkozáshoz…
Tovább olvasom >Újra megnyílnak a pénzcsapok a kertészetben
Immár kilencedszer találkoztak a kertészek, hogy február 29-én, a Zsendülés…
Tovább olvasom >Csak a mentes
Februárban ismét a METRO Gasztroakadémia adott otthont az idén 6. alkalommal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >