#uptrade with wanzl
A Wanzl cég mint az egyik legrégebbi Euroshop kiállító 1400 nm-es standjára invitálta idén márciusban a nemzetközi kereskedelem szereplőit.
Megváltozott vásárlási szokások, új versenytársak és technológiák: manapság senki sem tudja 100%-os biztonsággal megmondani, milyen is lesz a kiskereskedelem a jövőben.
Ennek a kérdésnek a helyes megoldását minden bizonnyal a szoros együttműködés fogja meghozni a kiskereskedelem és az azt kiszolgáló iparágak között. A jövőben ugyanis a bolti kiskereskedelemnek nagyobb hangsúlyt kell fektetnie az olyan erősségeire, mint a vásárlási élmény és a kiszolgálás minősége, ha továbbra is sikeres akar maradni. Ugyanakkor az is nagyon fontos, hogyan tudja ellensúlyozni az online kereskedelem előretörését, amely a vásárló tájékozottságából és a szállítás egyszerűségéből fakad, valamint optimalizálni az üzletágak irányítását és működését.
A bolti kereskedelem a mai e-kereskedelem és digitális világában új utakat keres, és a Wanzl cég meggyőződése, hogy ehhez a cég termékei megfelelő irányokat mutatnak.
A szoftveralapú Wanzl connect applikációval az üzlet folyamatai egy platformon válnak áttekinthetővé, irányíthatóvá, valamint optimalizálhatóvá.
Az RFID-tagekkel azonosított Smart bevásárlókocsik, miközben szállítják az árut, fontos információkat gyűjtenek a vevők vásárlási útvonalairól, az üzletben tartózkodási időről és a kedvelt termékekről, márkákról. A rendszer Customer moduljával bevásárlólisták, személyre szabott ajánlatok, márkainformációk generálhatók, valamint az áruk szkennelése is a mobilapp-pel történik. A fizetési mód a vevőigények szerint lehet akár mobilfizetés, vagy történhet önkiszolgáló kasszánál.
A Store Management modul egy közös platformot biztosít a kasszapultok, bejárati rendszerek, sütőgépek, üvegvisszaváltó automaták és hűtőrendszerek felügyeletéhez. Az információk átláthatóságot biztosítanak az üzlettérről, optimalizálják a személyzet munkafolyamatait és egyben növelik a vevői kiszolgálás színvonalát.
Ennek a világnak további előnye a személyes kapcsolat, a friss áru és maga az üzlettér, mely inspirációt, szórakozást és élményvilágot teremt!
A cég további újdonsága az új műanyag, Salsa bevásárlókocsi, valamint a weboldalon is elérhető bevásárlókocsi-konfigurátor, mellyel néhány perc alatt bárki összeállíthatja az igényelt bevásárlókocsi-kivitelt.
Az üzletbelső kialakításában a Wanzl továbbra is az élményalapú, vásárlásra ösztönző belső terek lehetséges megoldásait mutatta be tematikus belső tereket kialakítva, többek között zöldség-gyümölcs, friss pékáru, ital és édesség árucsoportra, melyben a legnagyobb érdeklődést a YourTable Cool asztalcsalád és BakeOff pékáru bútorrendszer generált mint a convenience és friss termékek higiénikus és élményalapú vásárlásának kihelyezési eszközei.
www.uptrade.wanzl.com (x)
Kapcsolódó cikkeink
Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >Nagy sikerrel zárt az idei Future Store (videóval)
A SIRHA Budapest 2024 kiállítás kísérő eseményeként idén is megrendezte…
Tovább olvasom >Berobbanhat a hazai előfizetéses e-kereskedelem
Iparági előrejelzések szerint a globális e-kereskedelem előfizetéses modellje évente 50…
Tovább olvasom >További cikkeink
Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >Megoldást nyújt egy magyar innováció a REPohár visszaváltási kihívásokra!
Nem túl régi a gyakorlat, hogy a fesztiválokon, szórakozóhelyeken, koncerteken…
Tovább olvasom >Növényi alapú hab a tortán: RAMA Crema!
Kapucsínó, flat white, latte macchiato – selymesen krémes tejhab nélkül egytől…
Tovább olvasom >