Unicum Szilva: két Arany Effie-díj

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 10. 29. 11:09

A „reklámhatékonyság Oscar-díjaként” is ismert marketing versenyen 2 Arany Effie-díjat eredményezett a Zwack Unicum Nyrt. és a Carat Hungary együttműködése, az Unicum Szilva bevezetése. Az idei, immár 12. Effie-gálán a nem tartós fogyasztási cikk (ital) és a bevezetőkampány kategóriákban tarolt az Unicum Szilva.

unicum-szilva

„Örülünk a két arany-díjnak, mert ez számunkra szakmai részről alátámasztja a fogyasztóinknál elért sikereinket. Büszkék vagyunk, hogy az Unicum Szilvához hasonló rendkívüli eladási eredményeket eddig semmilyen ital nem tudott elérni a magyar piacon”- fogalmazott Márfi Márta, a Zwack Unicum Nyrt. marketing igazgatója.

Az Unicum Szilva 2012 áprilisa óta van a piacon. Akárcsak a klasszikus Unicum, több mint 40 válogatott gyógynövény párlatából és kivonatából készül, aszaltszilva-ágyon pihent, majd tölgyfahordóban érlelődött. Az Unicum Szilva ugyanakkor kiváló alapanyaga minőségi koktéloknak is. Az ital idén a kiemelkedő párlatok világversenyén, a World Spirits Award-on is tarolt, bitter kategóriában lett aranyérmes. Ezen a versenyen magyar gyártású bitter még nem ért el ilyen kimagasló eredményt.

Az Effie-díjt 1968-ban, az Amerikai Marketing Szövetség alapította New York-ban, jelenleg 40 országban ítélik oda a leghatékonyabb kampányoknak. A díj célja az olyan hatékony reklámkampányok elismerése, amelyek az adott piaci környezetben ténylegesen eredményesek voltak. A Magyarországon 12. alkalommal megrendezett versenyt a Magyarországi Kommunikációs Ügynöksége Szövetsége (MAKSZ) és az idén 75 éves Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata szervezi közösen.

A Zwack Unicum Nyrt. ezúton is köszöni médiapartnereinek az együttműködést az Unicum Szilva bevezetési kampányához kapcsolódó hirdetések megjelentetésében.

Kapcsolódó cikkeink