Újra Baba-Mama Kuponnapok a Rossmannban
Idén másodjára rendezi meg népszerű Baba-Mama Kuponnapok akcióját a Rossmann a Promobox-szal közös szervezésben. Az esemény szeptember 12-től 15-ig tart, ám a Rossmann +3 ráadásnappal is készül, így a drogériában már szeptember 9-től érvényesíthetők a kedvezmények. A 2. Baba-Mama Kuponnapok során a vásárlók több mint 100 különböző kedvezményes kupon közül válogathatnak.
A májusban megrendezett nagy sikerű első Baba-Mama Kuponnapok után ősszel újra a kisgyermekes családoké a főszerep a Rossmann-nál. A szeptember 12-15-ig tartó kuponos akciót +3 nappal meghosszabbítva, szeptember 9-től hét teljes napon át több mint 100 baba-mama és családi kupon lesz elérhető minden Rossmann üzletben országszerte. A vásárlók kényelmét szem előtt tartva az akció nem csak a fizikai üzletekben, hanem az Online Drogériában és a Rossmann mobilalkalmazásban is elérhető, így mindenki a számára legmegfelelőbb módon élhet a kedvezményekkel.
A kuponfüzet megvásárolható online vagy az üzletekben nyomtatott formában is, és mindössze 99 forintba kerül, a Rossmann+ tagok számára pedig kivételes, 1 forintos áron elérhető. További előnyként az akció ideje alatt a Rossmann ingyenes kiszállítást biztosít az applikáción keresztül leadott rendelésekre, amennyiben a vásárló legalább egy darab, az akcióban résztvevő kuponos terméket vásárol.
Az online megvásárolt digitális kuponfüzet a vásárlást követően kapott email-ben található linkre kattintva érhető el, melyet szabadon letölthetünk eszközeinkre. Fontos, hogy a digitálisan megvásárolt magazinokat digitális eszközön mutassuk be a kasszánál: nem érdemes őket kinyomtatni, mert ilyen formában az üzletekben sajnos nem fogják tudni elfogadni. A kuponok más kedvezményekkel nem vonhatók össze, kivéve a Rossmann+ VIP 10%-os végösszegi kedvezményt biztosító kuponját.
„A Rossmann mindig is kiemelt figyelmet fordított a családok támogatására, az idén tavasszal megtartott első Baba-Mama Kuponnapokat pedig kifejezetten hiánypótlónak éreztük a piacon. Ennek sikerét látva szerettünk volna minél hamarabb újra lehetőséget biztosítani a szülőknek, hogy a Rossmann-ban elérhető minőségi baba és családi termékeket a lehető legkedvezőbb áron tudják beszerezni”
– mondta el Takács Noémi a Rossmann baba-, és egyéb kozmetika kategóriájának senior beszerzője.
Kapcsolódó cikkeink
Nincs többé pelenkapara: előfizetést indít a Rossmann
Kisgyermekes vásárlóinak kedveskedik a Rossmann új, előfizetéses pelenkacsomagjával. Céljuk, hogy…
Tovább olvasom >Hosszabb lett a Rossmann-nyár
A Rossmann-nál tovább tart a nyár: a drogéria népszerű strandkiegészítői…
Tovább olvasom >Zöldre vált a Rossmann: digitális hűségkártyákra ösztönzik a vásárlókat
A Rossmann új, környezettudatos kezdeményezést indít, amelyben arra ösztönzi vásárlóit,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A FAO élelmiszerár indexe enyhén csökkent augusztusban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Varga Mihály: a magyar gazdaság kilátásai jók
A magyar gazdaság kilátásai jók, a jelenlegi moderált gazdasági növekedés…
Tovább olvasom >KSH: júliusban 1,3 százalékkal csökkent az ipari termelés
2024 júliusában az ipari termelés volumene 1,3, munkanaphatástól megtisztítva 6,4…
Tovább olvasom >