Új marketing- és kereskedelmi marketingigazgató a HEINEKEN Hungáriánál

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 02. 21. 12:28
Mottl-Molnár Orsolya, Heineken

Mottl-Molnár
Orsolya
marketing és
kereskedelmi
marketingigazgató
HEINEKEN Hungária
Sörgyárak

Február 1-jétől marketing- és kereskedelmi marketingigazgató pozícióban folytatja pályafutását Mottl-Molnár Orsolya.

A szakember top horeca képviselőként kezdett a vállalatnál 2010-ben, majd junior brand managerként, később brand managerként folytatta munkáját a Heineken márkán, ahol elsősorban a globális kampányok helyi megvalósításáért és a csomagolásinnovációkért felelt, ezzel maga is hozzájárult a márka két számjegyű növekedéséhez. 2016-tól a Soproni márka senior brand managereként növekedő pályára állította a márkát. Vezetése alatt sikeresen újra pozicionálta a Sopronit. Az anyamárka erősítése mellett szenvedélyes újítóként számos innovációs projekten dolgozott.

2017–2018 között a HEINEKEN Global Portfolio Team tagjaként a francia leányvállalatnál portfólióstratégia-fejlesztésen dolgozott, majd Magyarországra visszatérve a helyi stratégiaprojektet vezette tovább. 2019-ben szülési szabadságra ment, majd tavaly októberben innovációs menedzserként tért vissza. //

Kapcsolódó cikkeink