Új marketing- és kereskedelmi marketingigazgató a HEINEKEN Hungáriánál
Február 1-jétől marketing- és kereskedelmi marketingigazgató pozícióban folytatja pályafutását Mottl-Molnár Orsolya.
A szakember top horeca képviselőként kezdett a vállalatnál 2010-ben, majd junior brand managerként, később brand managerként folytatta munkáját a Heineken márkán, ahol elsősorban a globális kampányok helyi megvalósításáért és a csomagolásinnovációkért felelt, ezzel maga is hozzájárult a márka két számjegyű növekedéséhez. 2016-tól a Soproni márka senior brand managereként növekedő pályára állította a márkát. Vezetése alatt sikeresen újra pozicionálta a Sopronit. Az anyamárka erősítése mellett szenvedélyes újítóként számos innovációs projekten dolgozott.
2017–2018 között a HEINEKEN Global Portfolio Team tagjaként a francia leányvállalatnál portfólióstratégia-fejlesztésen dolgozott, majd Magyarországra visszatérve a helyi stratégiaprojektet vezette tovább. 2019-ben szülési szabadságra ment, majd tavaly októberben innovációs menedzserként tért vissza. //
Kapcsolódó cikkeink
Lezárult a Soproni „rockos” promóciója
Közel huszonháromezer szavazattal szálltak versenybe a zenerajongó sörkedvelők az egyik…
Tovább olvasom >A legendás magyar kocsmakultúra nem lehetne teljes a Soproni nélkül
A Soproni legújabb, országos promóciójában nem akármekkora a tét! Elérkezett…
Tovább olvasom >Eszéki Zoltán az FCB-nél folytatja
2024. február végével elköszönt Eszéki Zoltán, a Heineken Hungária akkori…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >