Új marketing- és kereskedelmi marketingigazgató a HEINEKEN Hungáriánál
Február 1-jétől marketing- és kereskedelmi marketingigazgató pozícióban folytatja pályafutását Mottl-Molnár Orsolya.
A szakember top horeca képviselőként kezdett a vállalatnál 2010-ben, majd junior brand managerként, később brand managerként folytatta munkáját a Heineken márkán, ahol elsősorban a globális kampányok helyi megvalósításáért és a csomagolásinnovációkért felelt, ezzel maga is hozzájárult a márka két számjegyű növekedéséhez. 2016-tól a Soproni márka senior brand managereként növekedő pályára állította a márkát. Vezetése alatt sikeresen újra pozicionálta a Sopronit. Az anyamárka erősítése mellett szenvedélyes újítóként számos innovációs projekten dolgozott.
2017–2018 között a HEINEKEN Global Portfolio Team tagjaként a francia leányvállalatnál portfólióstratégia-fejlesztésen dolgozott, majd Magyarországra visszatérve a helyi stratégiaprojektet vezette tovább. 2019-ben szülési szabadságra ment, majd tavaly októberben innovációs menedzserként tért vissza. //
Kapcsolódó cikkeink
Változások a HEINEKEN Hungária vezetőségénél
Több változás is történt a HEINEKEN Hungária Zrt.-nél, ahol 2024.…
Tovább olvasom >„Egy vérbeli kereskedő nem lehet másmilyen, mint emberközpontú”
Lucenko Viktória személyében új vezérigazgató áll tavasz óta az Auchan…
Tovább olvasom >Új kampány a Gössertől: Merülj el a pillanatban!
A Gösser „Merülj el a pillanatban!” kampánya kreatív aktivitásokkal és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >