Új kampányt jelentett be a Pick
Az évszázados szakértelemmel készült PICK szalámik több mint 150 éve adják emlékeink ízét és továbbra is ott lesznek a legfontosabb élményeinknél.
Biztosan sokan emlékeznek arra a jelenetre a L’ecsó című Pixar filmből, amiben a szigorú étteremkritikus végül megenyhül, amikor a felszolgált étel íze olyan örömteli emlékeket ébreszt benne, ami visszarepíti őt a gyerekkorába. Ezt hívjuk ízemléknek és ezzel mindannyian így vagyunk: az ízek képesek arra, hogy rendkívül erősen hozzanak belőlünk felszínre emlékeket, érzéseket. Mivel a PICK Téliszalámi immár több mint 150 éves múltra tekint vissza, nem túlzás azt állítani, hogy generációk óta jelen van életünk legemlékezetesebb eseményeinél, összetéveszthetetlen és ismerős íze pedig azonnal felidézi azokat. Ezekre az ízemlékekre alapoztuk kreatív koncepciónkat, mely a hosszas stratégiai alapozó munka eredményeképp megszületett márkapozicionálásunkat kelti életre.
Filmünkben olyan emlékezetes szituációkat, eseményeket kerestünk az elmúlt évtizedekből, melyek egyszerre kollektív emlékek, ugyanakkor a személyes megélése mindenkinek más és más velük kapcsolatban.
Szabó-Spanyol Henriett, a PICK senior brand managere ezt így fogalmazza meg:
„Alapjaiban nem volt nehéz dolgunk, mert egy olyan márkáról beszélünk, amit funkcionális előnyei méltán igazolnak a húskészítménypiac legmeghatározóbb szereplőjeként, szakértőjeként. Emocionális előnyeit tekintve pedig szintén egyedi, hiszen megvannak a saját kapcsolódó hagyományai, és mondhatni hazánkban történelmi jelentőségű. Már csak azt kellett megtalálnunk, melyik az a kreatív irány, amivel ezt a fogyasztóknak is át tudjuk adni, sőt, segíthetünk nekik újból átélni ezeket a pillanatokat.”
Fejes Péter, a PICK group brand managere pedig hozzáteszi:
„Fontos szempont volt számunkra az, hogy ez az emlékidézés ne legyen túlságosan múltidéző, nosztalgikus, ezért mindenképp szerettünk volna a jelenkor generációinak is fontossággal bíró momentumot megidézni a filmben. Emellett végül azért is esett a választásunk a nagy közös pillanatok kiemelt megmutatására, mert így nem csak egy bizonyos réteget, de tömegeket tudunk emocionálisan megmozgatni.”
A végeredmény egy olyan film lett, ami egyszerre időutazás, minden jelenetében erősen jelen van, milyen generációkon is átívelő állandóságot képvisel a több mint 150 éves márka a magyar emberek életében, ugyanakkor azt sugallja: a PICK szalámik továbbra is itt lesznek, hogy a jövőbeli emlékeinket még „ízletesebbé” tegyék.
A „PICK szalámik. Életre szóló ízemlékek.” elnevezésű TVC kampány 2022 végéig, 3 hónapon át fut. Emellett online kampány, PPC és OOH megjelenésekkel (CLP, BB, épületháló), valamint PR támogatással tervezünk.
Fő célja a PICK szalámik emocionális, kulturális relevanciájának erősítése. „Kevés márka tudhat magáénak olyan gazdag örökséget és értékeket, mint a PICK. A PICK szalámi immár több mint 150 éve az életünk, kultúránk, nemzeti önazonosságunk és kollektív élményeink része, amely velünk volt, van és lesz az emlékezetes pillanatainkban” – meséli Szokolai Júlia, a Bonafarm húságazatok stratégiai és marketing igazgatója. „A PICK szalámihoz generációk kötődnek emlékeken, élményeken keresztül a mai napig. Célunk, hogy mindezt az erős emocionális kötődést a következő generációk is érezzék, továbbadják.”
És hogy mire a legbüszkébbek az alkotók? Talán arra, hogy a Queen zenekar hozzájárult a legendás ’86-os koncert felvételeinek felhasználásához, melyek a sarokpontját adják filmünknek. Emellett a ’99-es teljes napfogyatkozás, Farkas Bertalan űrutazásának élő bejelentkezése 1980-ból és a legendás 2016-os labdarúgó-Európa-bajnokság örömteli és feledhetetlen jelenetei is helyet kaptak a filmben.
„Nagyon élvezetes folyamat volt kitalálni, majd aztán megvalósítani, hogy ennyi különböző footage és zenei atmoszféra ne eklektikus hatást keltsen, hanem egységes nyelven mesélje el a nézőnek, hogy ez az ikonikus márka elkísért minket életünk fontos momentumainál”
– meséli Damokos Attila rendező. Épp csak az vetett árnyékot a jókedvre, hogy pont a Queen backstage jelenet forgatása közben jött a gyászhír II. Erzsébet királynő haláláról.
Kapcsolódó cikkeink
BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >A Szentkirályi egy lakás méretű hidratációs társasjátékkal várja a Vivicittá futóverseny résztvevőit
Egyedi módón hívja fel a futók és a látogatók figyelmét…
Tovább olvasom >Irány a természet: túrázni hív Valkusz Milán és Marics Peti, közösen a PICK-kel
Három új, PICK Bordó körtúra névre keresztelt túraútvonal várja a…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >