Új húskészítmények a természetesség jegyében
Adalék-, színezék- és tartósítószermentes új hústermékcsalád jelent meg a Lidl Magyarország polcain. A 12 különböző termékkel rendelkező, magas hústartalmú, a piacon egyedülálló Pikok Pure márkacsalád az egészséges életmódot és a tudatos táplálkozást folytató vásárlóknak nyújt választási lehetőséget. A családban helyet kaptak a cukor-, glutén- és egyéb allergéntől mentes termékek is.
Az új termékpalettán megtalálható sonkafélék mérsékelt energia- és zsírtartalommal rendelkeznek. A magas fehérjetartalmukon túl további előnyük, hogy hústartalmuk rendkívül magas (94%), tartósítószert és ízfokozót sem tartalmaznak, csak természetes összetevőkből állnak. A párizsik és virslik fehérjetartalma 14–16 százalék között mozog, nem tartalmaznak tartósítószert, ízfokozót, valamint adalékanyagokat sem. A szalámik és kolbászok hagyományos füstöléssel és hosszú ideig tartó szárításos eljárással készülnek.
– A minőséggarancia vállalatunknál elsődleges. Ennek szellemében születettek a Pikok Pure termékcsalád húskészítményei, melyek az egészséges és tudatos táplálkozás alappillérei lehetnek a magyar háztartásoknak – mondta el Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >Mitől lesz sikeres egy karácsonyi tv-reklám?
A Trade magazin tavaly decemberben indította útjára az első karácsonyi…
Tovább olvasom >10 éves a Majomkenyér
Az idei évben ünnepli 10. születésnapját a Majomkenyér márka, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >