Új értékesítési igazgató a Borsodi Sörgyár vezetőségében

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 12. 17. 11:00

2013. január 3-tól a széleskörű értékesítési és vezetői tapasztalattal rendelkező Vuleta Zsolt tölti be a Borsodi Sörgyár értékesítési igazgatói pozícióját.  Az elmúlt húsz év során egyre nagyobb kihívást jelentő feladatokat látott el piacvezető terméket gyártó és forgalmazó FMCG vállalatoknál, mint a Kraft, Gillette, Győri Keksz és a Bacardi-Martini. Zsolt új pozíciójában a hagyományos értékesítési csatornáért, illetve a Key Account területekért felel majd.

„Nagy megtiszteltetést és felelősséget jelent számomra a Borsodi Sörgyár értékesítési igazgatójává történő kinevezés, mivel az iparág meghatározó, komoly hagyományokkal rendelkező vállalatának fontos területét vezethetem a jövőben” – nyilatkozta az új értékesítési igazgató.

Vuleta Zsolt több mint húsz éves vezetői tapasztalattal rendelkezik, amire piacvezető nemzetközi FMCG cégeknél tett szert. 2004-től a Bacardi Martini ügyvezető igazgatói pozícióját töltötte be, de korábban dolgozott a Kraft, Gillette és Danone vállalatoknál is nemzetközi értékesítési menedzser és igazgatói pozíciókban.


„Célom a meglevő alapokra épülő következetes, a kereskedelmi partnerek számára vonzó üzleti lehetőséget biztosító értékesítési stratégia kialakítása és megvalósítása, ami elősegíti a termékkategória értékének növelését a vevőink és fogyasztóink igényeinek kielégítésén keresztül” – tette hozzá Vuleta Zsolt.

Az új értékesítési igazgató mérnöki diplomáját a Kertészeti és Élelmiszeripari (ma Corvinus) egyetemen szerezte, majd felsőfokú külkereskedelmi képesítést és 2006-ban MBA minősítést szerzett marketing és pénzügy területen a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen.

Kapcsolódó cikkeink