Üdítőitaloknál a legelfogadottabb az édesítő
Mind a lakosság, mind pedig az orvosok ismeretei bővültek az édesítőszerekkel kapcsolatban 2012 óta, derül ki a Szinapszis legfrissebb, idén nyáron végzett piackutatásából. Az üdítőitalok, gyümölcslevek, édességek és gyümölcskészítmények esetében nőtt a tudatos vásárlók aránya mind a cukortartalmat, mind az édesítés típusát illetően, a túlzott cukorbevitelt kerülők aránya szintén emelkedett (20% vs. 13%). Viszonylag magas az édesítőszerek elfogadottsága az üdítőitalok esetén, amely tovább nőtt az elmúlt 3 évben, a válaszadók mintegy 2/3-a úgy véli, hogy az édesítők használata indokolt és jótékony lehet ebben a termékkategóriában. A kutatás egy 2012-ben végzett felmérés folytatása, így lehetővé tette az elmúlt három év változásainak nyomon követését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >