Tudni szeretné, hogy milyen a jó vásárlói ügyfélélmény ma Magyarországon?
Digitalizáció? Chatbot? Személyreszabás? Mit gondolnak a nagyvállalatok, mit a szűk szegmensre lövő kiscégek és mit a vásárlók?
Tudni szeretné, hogy milyen a jó vásárlói ügyfélélmény ma Magyarországon?
Digitalizáció? Chatbot? Személyreszabás? Mit gondolnak a nagyvállalatok, mit a szűk szegmensre lövő kiscégek és mit a vásárlók?
Ha ezt olvassa, az azt jelenti hogy Önt sem hagyja hidegen, hogy mitől lesz jó élménye a vásárlóinak.
Idén a Mastercard és a Trade Magazin Az Év Kereskedője díja egy kutatással is kiegészül: azt vizsgáljuk, hogy milyen az emlékezetes retail ügyfélélmény 2019-ben és milyen lesz a vásárlás élménye pár év múlva.
Ami biztos, hogy a jó ügyfélélmény a vásárlók igényeiből indul ki és a vásárlók valójában válaszokat keresnek a kérdéseikre és megoldásokat keresnek a problémáikra.
Hogy mit gondolnak erről a kereskedők? Erről kérdezünk hazai retail és CX vezetőket, a niche-piacra fokuszáló cégtől a mindent áruló szupermarketig: töltse ki az alábbi 10-15 perces, kereskedőknek szóló kérdőívünket, hogy egy átfogó képet kapjunk az ügyfélélmény hazai megítéléséről!
A kitöltőket elsők között értesítjük a kutatás eredményéről!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Százharmincnál több nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre
Százharminchárom nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre – mondta…
Tovább olvasom >Közös szakmai konferencián ünnepli a Logisztika Napját a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU)
Ma van a Logisztika Napja. Ilyenkor országhatáron innen és túl…
Tovább olvasom >