Több mint 200 dollárt költenek az amerikaiak ajándékkártyára
A Blackhawk felmérése szerint az amerikai fogyasztóknak több mint a fele ajándékkártyát szeretne kapni karácsonyra. Egy korábbi kutatás szerint az ezredfordulón születettek és a Z-generációsok egyre többször vásárolnak e-ajándékkártyát.
A Blackhawk kitért arra is, hogy a fogyasztók fejenként legalább 200 dollárt költenek majd idén karácsonykor ajándékkártyákra. A megkérdezettek 32 százaléka úgy nyilatkozott, hogy ebben az évben többet kívánnak költeni ajándékra, mint korábban, 25 százalék pedig több embert ajándékoz meg.
Kapcsolódó cikkeink
Kevésbé volt szempont a fenntarthatóság karácsonykor
A Rondo Hullámkartongyártó Kft. a magyarok karácsonyi ajándékcsomagolási szokásait vizsgálta –…
Tovább olvasom >NIQ: A Lidl és a Marks&Spencer a karácsonyi verseny győztesei az Egyesült Királyságban
Az NIQ iparági adatainak tanúsága szerint a Lidl mellett a…
Tovább olvasom >Közönségdíjas lett a Lidl karácsonyi reklámfilmje
A Lidl Magyarország „Különleges pillanatok csodája: egy varázslatos karácsony!” című karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kreativitás és művészeti szaktudás, mint az üzleti siker alapja?
Releváns kérdés, hogy azok, akik művészeti és kulturális területen mozognak…
Tovább olvasom >Újabb kiválóságok és zöldipari innovációk a Környezet Védelméért díj átadásán
Szombaton este egy különleges helyszínen, a Duna vizén ringatózó Európa…
Tovább olvasom >Rekordszámú nevezés érkezett a Brillante-2024 Nemzetközi Pálinka- és Párlatversenyre
Rekordszámú nevezés érkezett a Gyulai Pálinkafesztiválon belül meghirdetett Brillante-2024 Nemzetközi…
Tovább olvasom >