Több ezer fővel bővült az ALDI
A diszkontlánc „Rajongunk a méhecskékért” kampánya a méhek védelmére hívja fel a figyelmet, amelynek első lépéseként az ALDI egy több ezer méhecskét befogadó méhecskeházat épített.
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a méhecskék védelméért száll harcba: a „Rajongunk a méhecskékért” nevet viselő kampány célja, hogy felhívja a figyelmet a méhek hasznosságára, védelmük fontosságára.
Alma, eper, sárgabarack, szilva, cseresznye, uborka, káposzta, zöldfűszerek, tök, hagyma, spárga és mandula – csak néhány azok közül a nélkülözhetetlen élelmiszerek közül, amelyeket mind a méheknek köszönhetünk. Kevesen tudják, hogy élelmiszereink körülbelül egyharmada ezek nélkül a szorgos állatok nélkül nem létezne, akik a környezetre ártalmas növényvédő szerek, a hiányzó élőhelyek és a nem elegendő táplálék miatt nagy veszélyben vannak. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. célul tűzte ki maga elé, hogy „szárnyai alá” veszi a méheket és „Rajongunk a méhecskékért” kampánya segítségével felhívja a figyelmet a méhek hasznosságára, védelmük fontosságára.
„Az ALDI Magyarország alapvető értéke az egyszerűség és a felelősség. Nemcsak vásárlóinkért, üzleti partnereinkért, munkatársainkért, hanem a társadalomért és környezetünkért is felelősséget vállalunk. Szükségünk van a méhekre, a méheknek pedig a mi segítségünkre, hiszen pusztulások komoly problémává válhat. Éppen ezért gyümölcseinket és zöldségeinket szigorú ellenőrzés alá vetjük, egyre több bioterméket kínálunk áruházainkban és elindítottuk „Rajongunk a méhecskékért” elnevezésű programunkat is, amelynek első lépéseként méhecskeházat építettünk” – mondta Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
Az ALDI biatorbágyi központjában felépült többkaptáras méhecskeház öt méhcsaládnak ad otthont, akiknek gondozását egy profi méhész segíti. A kezdeményezés célja nem a méztermelés, hanem a megfelelő környezet biztosítása a házban lakó öt méhcsaládnak és az új nemzedékeknek, valamint a vásárlók és üzleti partnerek figyelmének felhívása a méhek védelmére és a rájuk leselkedő veszélyekre.
A kampány során a diszkontlánc méhbarát termékeket kínál áruházaiban, a gyermekek számára rajzpályázatot hirdet és folyamatosan növeli az üzleteiben megvásárolható biotermékek számát.
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú kasszanélküli technológiát vezet be az Aldi az Egyesült Államokban
A Grabango által fejlesztett technológia az Amazon „Just Walk Out”…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >A Szentkirályi egy lakás méretű hidratációs társasjátékkal várja a Vivicittá futóverseny résztvevőit
Egyedi módón hívja fel a futók és a látogatók figyelmét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >A BAT további 60 milliárd forintos beruházásával Pécsen füst nélküli termékek új gyártóközpontja jön létre
A mai napon Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel bejelentett befektetés…
Tovább olvasom >Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >