TikTokon tanítja tojást sütni a kamaszokat a Tojásszövetség
Több mint 700 ezer iskoláshoz jutottak el a legnépszerűbb magyar TikTokerek “rántottás” videói. Van olyan tojásos TikTok poszt, amit többen láttak mint az X-Faktor egy-egy adását. A Magyar Tojóhibrid-tenyésztők és Tojástermelők Szövetségének (Tojásszövetség) reggelizést és tojásfogyasztást népszerűsítő két éves iskolai programja, a rEGGelem a koronahelyzet miatt az iskolapadokból az internetre, pontosabban a TikTokra költözött.
“Győrfi Dani egy kakassal pofozkodik, Czura Karina egy kézzel is tud tojást törni, Togyela Dominik pedig mindent megtesz, hogy a barátnőjének pörögjön az agya és ötös dolgozatot írjon” – mindezt a Tojásszövetség reggelizést népszerűsítő társadalmi felelősségvállalás kampányában.
TikTokTojás
A Tojásszövetség 2019 tavaszán indította el a „rEGGelem” országos, ismeretterjesztő programját, amely az egészséges reggelizés és a teljes értékű tojásos reggeli hasznosságára hívja fel a figyelmet. 2019-ben 15 iskolába és majdnem 4000 felsős diákhoz jutott el a program, most 2020 decemberében és 2021 januárjában a világhelyzethez igazodva új platformra, a TikTokra költözött a “rEGGelem”.
“Számunkra ez egy teljesen új terep, de mivel a Tojásszövetség küldetésének érzi az edukációt, a fiatalok megszólítását, a “rEGGelem” programmal az otthon tanuló diákokoknak is szerettük volna megmutatni, hogy a reggelizés nagyon fontos” – mondta Szép Imre, a Tojásszövetség elnöke.
“Nagyon örültem a felkérésnek, mert az edzések miatt egyébként is sok tojást eszem, az egyik legfontosabb fehérjeforrásom. Így teljesen testhezállónak éreztem, hogy a tojásfogyasztást népszerűsítsem a TikTokon. A kockás has egyik nélkülözhetetlen építőköve a tojás, ezért az egyik videóban a szokásos reggeli turmixomat mutattam meg, aminek szintén kihagyhatatlan eleme”
– mesélte az egyik legnépszerűbb magyar TikToker, Togyela Dominik, akinek ez a lenti TikTok posztja – ami már 300 ezer feletti megtekintésnél jár – bizony rávert a legutóbbi X-Faktor október 26.-i adására nézettségben.
A tévé már uncsi
Nagyjából 1,3 millió magyar felhasználója van a magyar TikToknak: kicsit több mint háromnegyedük 11-18 éves egy friss kutatás szerint, tehát a felsősök és a középiskolások között a legnépszerűbb ez a platform.
Ha még többet szeretnél tudni a tojás jótékony hatásairól, akkor kövesd a HU, de tojás Facebook oldalt is!
Kapcsolódó cikkeink
Hogyan lehet a TikTokon hirdetni?
Mindent megtudhatunk az ingyenes webináriumon, 2021. február 24-én, 14:00 órakor…
Tovább olvasom >Új állatjólléti irányelvek a Rewe Grouptól
A Rewe Group úgy döntött, többé nem oltja ki egyetlen…
Tovább olvasom >Áremelésre kényszerülnek a tojástermelők a takarmánydrágulás miatt
A héjas étkezési tojások átadási árainak emelését kezdeményezik kereskedelmi partnereiknél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erste: a régión belül Magyarországon nő leginkább a gazdaság
A régióban a GDP-növekedési ütemek 3 és 6 százalék között…
Tovább olvasom >Elemzők: idén lassul a béremelkedés üteme
A gazdaság teljesítményéhez képest különösen dinamikus volt tavaly a bérek…
Tovább olvasom >Idén 11 milliárd forintra nőtt az agrárbiztosítási díjtámogatások keretösszege
Tavaly ötmilliárd forintról hétmilliárdra, idén pedig további négy milliárddal nőtt…
Tovább olvasom >