Téli varázslat a Fa-val!
Éld át a téli varázslatot kellemes vanília illattal a Fa limitált kiadású Wintertime Magic termékeivel! Kreálj ellenállhatatlanul télies érzést a Fa vanília illatú limitált kiadású termékeivel!
Az év ezen időszaka mindig varázslatos tipikus illatokkal, ízekkel és ünnepnapokkal, ilyenkor érzékeid is megérdemlik a kényeztetést a hideg hónapok alatt. A Fa Wintertime Magic termékei nem csak táplálják a bőrt, hosszan tartóan meleg vanília illatot árasztanak, melyet a téli időszak tipikus illatai inspiráltak. A krémtusfürdő és a hosszantartó, alumínium-mentes, vegán dezodor gyengéd a bőrhöz és kellemesen nyugtatják érzékeit a többi Fa termékekhez hasonlóan. Ráadásul környezetedet is óvja, mert részben újrahasznosított alumíniumból készült a csomagolása. A kényeztető vanília illata megédesíti a napjaidat és felfrissítik a lelked még a leghidegebb, legzordabb időjárásban is. A tél legpörgősebb napjai még előtted állnak, engedd át magad a Fa téli kiadású termékei kényeztetésének, melyek garantáltan lenyűgöznek majd.
A Fa márka 1954 óta egyet jelent az innovatív testápolási termékkekkel, amelyek kényeztetik az érzékeit és ellenállhatatlanul puhává varázsolják a bőrt. A világ egyik legismertebb márkájaként termékeink megtalálhatóak a Közel-Kelet, Afrika, valamint az Ázsia-Csendes-óceáni régiók polcain is.
Ajánlott fogyasztói árak Fa Winter Magic: dezodor 150 ml: 799 Ft, tusfürdő 250 ml: 649 Ft
Kapcsolódó cikkeink
Agrárminisztérium: Dormándon fákat ültettek a Településfásítási Program keretében
Sikeres a kormány Településfásítási Programja, hiszen olyan közösségkovácsoló kezdeményezésről van…
Tovább olvasom >FAntarktiszi siker!!!
A földrész, ami mindenkié és senkié. Az emberiség közös kincse,…
Tovább olvasom >Új Fa Foam&Oil tusfürdőhabok
A Fa márka folyamatos innovációjának köszönhetően, idén szeptemberben fogunk bevezetni…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >