Szupersztár arany a Wanzl számára
2011-es kitüntetés: A Düsseldorfban október közepén megrendezett Vizuális kommunikáció, technika és dizájn nemzetközi szakvásáron a Wanzl Metallwarenfabrik aranyérmet nyert a display szupersztár verseny „Fémrendszerek“ kategóriájában. A díjat a Wanzl építőszekrény elven alapuló „POSsibility“ displaye nyerte el. A modulos felépítésű tartós kihelyezési rendszer, ami a figyelmet nagymértékben felkeltő termékbevezetés, impulzus-értékesítés és akciós kihelyezés sokrétű kialakítási lehetőségeit szolgálja, a legjobb áruprezentációt testesíti meg a Point of Sale (POS) környezetben. Werner Kössler, a Wanzl termékmenedzsere és Markus Galgenmiller tervezői csapatával együtt a rendszer mértékadó ötletadója: „Ipari és kereskedelmi vevőink egy ’élő’, magát állandóan változtató és bővíthető, mobil rendszerbe invesztálnak. Ez pedig a ‚POSsibility‘ – optimálisan alkalmazkodik mindenféle értékesítési szituációhoz a POS-en és sikeresen gondoskodik a jelentős többletforgalomról.“
A megtestesült prezentáció
A rendszer kényelmes, szerszám nélkül végezhető és gyors felépítése meggyőzte a zsűrit. Ugyanúgy, ahogyan a hosszú élettartamú, előrelátóan és a vevő egyéni igényei szerint alakítható akciós, téma- és shop-displayként való használat a maga határtalan prezentációs változataival és mindössze 0,96 m2 értékesítési felületével. Éspedig mindenféle áruválasztékhoz – food és nonfood egyaránt –, mindig kiváló minőségű piaci megjelenéssel. További előnyök: A „POSsibility“mindenfajta anyagmozgató eszközzel szállítható és rugalmasan elhelyezhető a POS-en. Pontosan ott, ahol a vásárló másodperceken belül dönt a vásárlásról. A „POSsibility“ – egyrészt standard kivitelekben, másrészt a reklámfelületekkel egyéni módon alakítva – egy mobil, egyedül álló display másod és akciós kihelyezésekhez. Az üzletkialakítási koncepciókhoz ugyanilyen ideálisan használható mobil shop-in-shop rendszerként is. A világítás vagy digitális médiumok egyszerűen integrálhatók a rendszerbe. Ezek az előnyök győzték meg a szuperszár verseny neves szakemberekből álló zsűrijét, aminek elnöke Welfhard Kraiker, a hamburgi Alkalmazott tudományok főiskolájának professzora, további hat tagja pedig az ipar, a kereskedelem, a display-szövetség és a kreatív ügynökségek szakemberei voltak. A 18. szupersztár díjat a hamburgi Display kiadó és annak értékesítés-támogatási és marketing magazinja méltatta. Összesen hat kategória versenyzői kaptak díjakat.
Summer Fun & Fischerwerke
A Wanzl a szupersztár verseny területén mutatta be a rendszert a Summer Fun GmbH áruválasztékával és márkáinak megfelelően úszómedencékhez való termékek szezonális bemutatásával, valamint tartós kihelyezésű csavar-shopként a Fischerwerke GmbH & Co. KG. márkáival. Mindkét vállalat 2011 óta sikeresen használja az értékesítő displayt a POS-en különböző forgalmazási területeken. A Summer Fun cég ezért döntött a „POSsibility“ mellett, mert „az áru és a POS-üzenet áll a fókuszban“, mondja Peter Herrmann, a Summer Fun marketingvezetője. Manuel Schiegl, a Summer Fun dizájn- és marketing-szakembere még hozzáteszi: „A Wanzl permanens displayei tartósan attraktív és ápolt piaci megjelenést biztosítanak, meghosszabbítják és erősítik az áru prezentálását és az értékesítést valamint a márka megjelenését a POS-en. Pontosan ezen okok miatt döntöttünk a Wanzl ‚POSsibility‘ display-rendszere mellett.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >