Szervezeti változások a Kőröstej cégcsoportnál
A cégcsoport ügyvezető igazgatói pozícióját 2015. szeptember 1-jétől Kovács Bernadett tölti be, aki tavaly áprilisi érkezése óta a kereskedelmi és marketing igazgatói feladatokat látta el. Irányítása alatt a csoport márkaépítési és innovációs tevékenysége dinamikusan fejlődött, ennek köszönhetően az elmúlt időszakban a Hajdú márka új arculattal jelent meg a piacon és több, azóta már közkedveltté vált újdonságot vezetett be. Bernadett elsődleges feladata új munkakörében a csoporthoz tartozó cégek működési hatékonyságának további növelése lesz majd.
A kereskedelmi és marketing igazgatói pozíciót 2015. október 19-től új munkatárs, Szilágyi László tölti be. László jelentős szakmai múlttal rendelkezik, értékes vezetői tapasztalatokat szerzett vállalati menedzsment, kereskedelmi és marketing területen az élelmiszeripari szektorban. A Társaság az export piacokon elért eddigi jelentős eredményeinek további kiszélesítése mellett a jövőben nagyobb mértékben koncentrál a hazai piacra is, egyrészt a sajtfogyasztási kultúra általános fejlesztésével, másrészt a nagy hagyományokra visszatekintő Hajdú márka piaci pozícióinak erősítésével.
Kapcsolódó cikkeink
Együttműködési megállapodást írt alá a K&H és a Tej Terméktanács
Európai uniós szinten 2035-ig több mint 2 millióval csökkenhet a…
Tovább olvasom >Így marad hosszabb ideig friss a tej a Tesco szerint
A tej gyakran szerepel a bevásárlólistákon, azonban rövid szavatossági ideje…
Tovább olvasom >Megújította együttműködési megállapodását a Vitafort Első Takarmánygyártó és Forgalmazó Zrt. és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.
Ismételten megújította együttműködési megállapodását a Vitafort Első Takarmánygyártó és Forgalmazó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >