Szervezeti változások a Kőröstej cégcsoportnál

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 10. 26. 11:30

A cégcsoport ügyvezető igazgatói pozícióját 2015. szeptember 1-jétől Kovács Bernadett tölti be, aki tavaly áprilisi érkezése óta a kereskedelmi és marketing igazgatói feladatokat látta el. Irányítása alatt a csoport márkaépítési és innovációs tevékenysége dinamikusan fejlődött, ennek köszönhetően az elmúlt időszakban a Hajdú márka új arculattal jelent meg a piacon és több, azóta már közkedveltté vált újdonságot vezetett be. Bernadett elsődleges feladata új munkakörében a csoporthoz tartozó cégek működési hatékonyságának további növelése lesz majd.

Köröstej

A kereskedelmi és marketing igazgatói pozíciót 2015. október 19-től új munkatárs, Szilágyi László tölti be. László jelentős szakmai múlttal rendelkezik, értékes vezetői tapasztalatokat szerzett vállalati menedzsment, kereskedelmi és marketing területen az élelmiszeripari szektorban. A Társaság az export piacokon elért eddigi jelentős eredményeinek további kiszélesítése mellett a jövőben nagyobb mértékben koncentrál a hazai piacra is, egyrészt a sajtfogyasztási kultúra általános fejlesztésével, másrészt a nagy hagyományokra visszatekintő Hajdú márka piaci pozícióinak erősítésével.

Kapcsolódó cikkeink