Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai piacra: első üzletét komoly érdeklődés mellett Pirot városában nyitotta meg.
A 600 négyzetméteres üzlet mintegy 5 millió eurós beruházással valósult meg. A vállalat szerbiai központját Niš városában alakították ki – írja az ESM.
A Stokomak Észak-Macedónia egyik legismertebb kemény diszkontlánca, amely mintegy 1200 termékből álló, gondosan válogatott kínálattal dolgozik. A vásárlók itt nemcsak ismert márkák, hanem a vállalat saját márkás termékei közül is válogathatnak – utóbbiakat akár 50%-os kedvezménnyel. Az élelmiszerek mellett a kínálat kiterjed háztartási textilekre, konyhai kisgépekre, bútortermékekre, sport- és nyári felszerelésekre, üvegárura, kerti eszközökre és játékokra is.
A piroti vásárlók számára nem ismeretlen a márka, sokan ugyanis eddig a közeli Kumanovóban működő Stokomak üzletekbe jártak a kedvező árú minőségi termékekért. A vállalat szerint szerbiai jelenlétük élénkíti a piaci versenyt, ami hosszú távon a fogyasztók érdekeit szolgálja.
A piroti bolt megnyitása csupán az első lépés: a cég célja, hogy 2025 végéig további 10 üzletet nyisson Szerbiában többek között Nišben, Paraćinban, Leskovacban és Pančevoban.
A 1997-ben alapított Stokomak jelenleg 77 üzlettel rendelkezik Észak-Macedóniában, ahol a legnagyobb kiskereskedelmi szereplők egyikének számít.
Kapcsolódó cikkeink
Hárommilliárd eurót fektet Penny romániaia terjeszkedésébe a REWE
A német REWE csoport tízéves, hárommilliárd eurós beruházási tervet jelentett…
Tovább olvasom >Lendületes növekedésben a horvát Studenac
Tovább bővíti hálózatát a közép-kelet-európai élelmiszer-kiskereskedelem egyik leggyorsabban növekvő szereplője.…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Innovációk napján kerültek átadásra az „Inno d’Or – Év innovációja 2025” díjak
Idén ötödik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által életre…
Tovább olvasom >Az euróövezetben 2,2 százalékkal emelkedtek a fogyasztói árak március után áprilisban is
Az euróövezet éves inflációs rátája áprilisban az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >Üzlet, innováció, kapcsolatépítés: FRUIT LOGISTICA
Töretlen lendülettel és minden eddiginél pozitívabb visszajelzésekkel zárult a világ…
Tovább olvasom >