Stratégiai szövetségben az óriásplakát cégek
A külterületi reklámfelületek értékesítésével foglalkozó vállalkozások a megrendelők jobb kiszolgálása és a hatékonyabb működés miatt léptek szövetségre.
A hat vállalkozás, az Europlakat, az EuroAWK, a Pont Reklám, az ESMA-QIB, a Mahir City Poster és az Avenir az óriásplakát piacon meghatározó jelentőséggel bír. Az Europlakat 4600, az ESMA-QIB 3300, az EuroAWK 3000, a Pont 2600, az Avenir pedig 1800 óriásplakát hely felett rendelkezik országszerte. A kisebb méretű és kivilágított táblák – citylight – piacon az Euro AWK 350, az Europlakat 1800, az ESMA-QIB 1200, a Mahir City Poster pedig 2200 darabos állománnyal rendelkezik. A vállalkozások a jövőben összehangoltan értékesítik felületeiket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >