Stratégiai szövetségben az óriásplakát cégek

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 11. 28. 00:00

A külterületi reklámfelületek értékesítésével foglalkozó vállalkozások a megrendelők jobb kiszolgálása és a hatékonyabb működés miatt léptek szövetségre.

A hat vállalkozás, az Europlakat, az EuroAWK, a Pont Reklám, az ESMA-QIB, a Mahir City Poster és az Avenir az óriásplakát piacon meghatározó jelentőséggel bír. Az Europlakat 4600, az ESMA-QIB 3300, az EuroAWK 3000, a Pont 2600, az Avenir pedig 1800 óriásplakát hely felett rendelkezik országszerte. A kisebb méretű és kivilágított táblák – citylight – piacon az Euro AWK 350, az Europlakat 1800, az ESMA-QIB 1200, a  Mahir City Poster pedig  2200 darabos állománnyal rendelkezik. A vállalkozások a jövőben összehangoltan értékesítik felületeiket.

Kapcsolódó cikkeink