Stratégiai szövetségben az óriásplakát cégek
A külterületi reklámfelületek értékesítésével foglalkozó vállalkozások a megrendelők jobb kiszolgálása és a hatékonyabb működés miatt léptek szövetségre.
A hat vállalkozás, az Europlakat, az EuroAWK, a Pont Reklám, az ESMA-QIB, a Mahir City Poster és az Avenir az óriásplakát piacon meghatározó jelentőséggel bír. Az Europlakat 4600, az ESMA-QIB 3300, az EuroAWK 3000, a Pont 2600, az Avenir pedig 1800 óriásplakát hely felett rendelkezik országszerte. A kisebb méretű és kivilágított táblák – citylight – piacon az Euro AWK 350, az Europlakat 1800, az ESMA-QIB 1200, a Mahir City Poster pedig 2200 darabos állománnyal rendelkezik. A vállalkozások a jövőben összehangoltan értékesítik felületeiket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Equilor: 4 százalékkal bővülhet a magyar gazdaság az idén
A magyar gazdaság 4 százalékkal bővülhet az idén a tavalyi,…
Tovább olvasom >Neves szakemberek bevonásával jött létre a Net Zero Advisory Board a karbonsemleges magyar gazdaságért
Egyedülállóan széles összefogásban, neves szakemberekkel megalakult a Net Zero Advisory…
Tovább olvasom >ITM-GVH-MNB: Megerősített együttműködés a fogyasztók védelméért
Megújította a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok kiszűrését célzó együttműködési…
Tovább olvasom >