Stabil piaci pozíciók
A kenőmájas és szendvicskrém bolti forgalma 7 milliárd forint felett alakult a legutóbbi két kilenc hónapos időszak során. Érték szempontjából változatlan maradt az eladás egyik január–szeptemberi időszakról a másikra. Mennyiséget tekintve 1 százalék csökkenést regisztrált a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe.
Ha a csatornák piaci részesedését nézzük, stabil összképet látunk. Diszkontok és szervezett kis boltok továbbra is elviszik a kategória bevételeinek több mint felét. Annyi változott, hogy a szervezett nagy üzletek mutatója 1 százalékkal emelkedett idén az első háromnegyed évben. Ugyanakkor pedig a függetleneké 1 százalékponttal csökkent.
Ezzel kapcsolatban figyelmet érdemel, hogy a Nielsen legutóbbi cenzusa szerint 472 diszkont viszi el a forgalom több mint egynegyed részét.
Az összesen 612 szervezett nagy üzlet a forgalom több mint egyötödét szerezte meg.
Kis üzletből 3675-öt regisztráltunk, amelyek a forgalom egynegyedén osztoznak.
Csaknem 12 ezer a függetlenek száma, és azokra 8 százalék jutott a kenőmájas és szendvicskrém értékben mért forgalmából legutóbb január–szeptember között.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >„Kényelmi” tálca – A nap képe
A hirtelen mozdulatok sem okozhatnak kárt a Couch Drink +…
Tovább olvasom >