A palack négyszögesítése
Meggyőződésünk, hogy kockás borász soha nem fog szögletes palackot készíteni – nagy valószínűséggel az utóbbit is marketingesek találták ki. Azt szeretjük leginkább ezekben a termékekben, hogy nem a konkurenciaharc hívta őket életre, hanem az alkalmazkodás igénye.
A kaliforniai Truett-Hurst szögletes borosüvege persze PR-fogásnak sem utolsó, de inkább elhisszük a tulajdonosoknak, hogy termékeik ökológiai lábnyomának csökkentésére gondoltak, amikor a csomagolás racionálisabbá tételére hivatkozva kisebb helyen elférő, kevesebb csomagolóanyagot igénylő palackokat gyártottak – a bizonyítás levezetését képünk is illusztrálja (1).
Hatását tekintve talán kevésbé jelentős, ám az ötlet kreativitását illetően az előzőnél is jóval eredetibb a Garçon Wine klub innovációja. Az internet korában, amikor borukat egyre többen keresik (és találják meg) a világhálón, a vásárolt termékek óriási mennyisége postai úton jut el a fogyasztóhoz. Az angol vállalkozás szinte a végletekig egyszerűsíti a bor házhoz rendelését: a postaládába beférő lapos műanyag palackba töltik akár a legjobb boraikat is (2). A cél nyilvánvalóan a fogyasztás, nem a gyűjtögetés!. //
Kapcsolódó cikkeink
Baileys Tiramisu ír krémlikőr
Baileys Tiramisu, desszert egy pohárba töltve. Felséges Baileys ír krémlikőr…
Tovább olvasom >Samsung az összekapcsolt életmódot és beépíthető készülékeit mutatja be az EuroCucina 2024 kiállításon
A Samsung a milánói EuroCucina 2024 szakkiállításon az összekapcsolt otthonok…
Tovább olvasom >Már létezik teljesen pénztáros nélkül működő Aldi üzlet
Az Aldi meghökkentő újítással rukkolt elő Greenwichben: megnyitotta első pénztár…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csak a mentes
Februárban ismét a METRO Gasztroakadémia adott otthont az idén 6. alkalommal…
Tovább olvasom >MTÜ: hatvanmillió forintos segítség a Hotel Silvanus helyreállításához
Március elején égett le a térség egyik leglátogatottabb szállodájának, a…
Tovább olvasom >