SPAR: kampány a magyar termékekért

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 02. 08. 00:00

Az utóbbi időben egyre több vásárló keresi a magyar termékeket. Ezért a SPAR Magyarország Kft., mint a magyar áruk elkötelezett kereskedője, közleményben tudatja, hogy ”A mi Magyarországunk, a mi SPAR-unk!” szlogennel éves kampányt indít.

A kampány során a SPAR magyar gyártók és beszállítók kiváló minőségű, hazai termékeit népszerűsíti.
A SPAR alapfilozófiája, hogy áruválasztékában a megbízható, magyar termékeket részesíti előnyben. A vállalat akcióiban az előző években is kiemelt szerepet kaptak a magyar áruk. 2008-ban a cég az Agrármarketing Centrummal közösen sikeres kampányt folytatott a Kiváló Magyar Élelmiszerek népszerűsítéséért. A SPAR-nak példásan jó a kapcsolata üzleti partnereivel, a vállalat tudatosan keresi az együttműködést megbízható hazai beszállítókkal, mind a gyártókkal, mind a termelőkkel. A hazai beszállítók körében végzett titkos szavazás alapján, 2009 novemberében a SPAR elnyerte a Magyar Termék Nonprofit Kft. az 'Év magyar árukért elkötelezett kereskedőjének' díját, a Progresszív magazin szakmai versenyén.
Fogyasztói kutatások bizonyították, hogy az áruk eredete felértékelődött a magyar vásárlók döntési folyamatában.
A SPAR legújabb, egész éven át tartó kampánya során a kiváló minőségű, tradicionális magyar termékek és előállítóik kerülnek bemutatásra – tv-reklámokban, óriásplakátokon, és szórólapokban. A 2010. február 4-én kezdődő akcióban elsőként a tóalmási Húscsarnok Kft. által készített tóalmási parasztkolbász kerül terítékre. A céget a '90-es évek elején családi vállalkozásként alapították.
A SPAR az új kampánnyal a magyar termelőket, gyártókat támogatja, hozzájárul több ezer munkahely megőrzéséhez, valamint a világszínvonalú magyar márkákra hívja fel vásárlóinak figyelmét – írja a Penzcentrum.hu.





Kapcsolódó cikkeink