Soproni – Tökéletes csapolás
2010 elején, különleges piaci helyzetben, amikor a sörpiac, a horeca csatorna és a csapolt sör eladott mennyisége is veszélyesen csökkent, indította el edukációs programmal összekötött aktivitását a Soproni. A csapolt sör megítélésének és a vendéglátósok hozzáállásának javítását, megreformálását tűzték ki célul. Első lépésben a vendéglátóhelyek oktatását helyezték előtérbe, a tökéletes csapolás technikáját és helyes sorrendjét tanították meg. Közben PR-kampánnyal széles körben tudatosították a főbb „sörkérdéseket” a nyomtatott és az elektronikus médiában egyaránt.
„2 millió ajándék” elnevezésű promóciójukkal az üveges és dobozos Soproni termékek vásárlóit szólították meg, de a csapolttal is nyerni lehetett. A 4 Ford Fiesta mellett elsősorban csapolt sör várta a szerencsés nyerteseket. A beváltóhelyekről a névvel, címmel és a pultosok fotójával ellátott helyi óriásplakátok „Hozd a nyerő kupakod, adom a söröd!” felirattal tájékoztatták az érdeklődőket.
A kereskedelemben látványos eladáshelyi megjelenésekkel, óriáskapuval, dekorált raklapszigetekkel hívták fel a figyelmet a promócióra. Nem véletlen tehát a szokatlanul nagy, 56 százalékos beváltási arány és a piaci siker. A több mint 1,2 millió boldog nyertes fogyasztása is hozzájárult ahhoz, hogy a promóció ideje alatt a mainstream szegmensben és a teljes piacon is a Soproni átvette az első helyet (Forrás: Nielsen).
A nyeremények átvétele után Tóth Gergely, a Heineken Hungária Zrt. Soproni márkavezetője mutatta be az italkategóriában aranyérmet nyert promóciót és piaci hátterét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >