Sikeresen zárult a Gulfood kiállítás a legnagyobb magyar sajtexportőr számára
Eredményesen zárult a Kőröstej számára az idén 23. alkalommal megrendezett dubaji Gulfood kiállítás, a világ egyik legnagyobb élelmiszeripari rendezvénye. Február 18. és 22. között több ezer látogató ismerkedhetett meg többek között a kedvelt Hajdú kashkaval sajttal, a krémfehér sajttal, valamint az újdonságnak számító grillenyica füstölt grillsajttal. A kiállítás ideje alatt összesen 300 kilogramm sajtot fogyasztottak el az érdeklődők a Kőröstej kínálatából – derül ki a cég közleményéből.
A legnagyobb magyar sajtexportőr minden évben kiemelten kezeli a Gulfoodot, az egyik vezető nemzetközi élelmiszeripari szakkiállítást, amelyet az idei évben február 18. és 22. között rendeztek meg a dubaji World Trade Centerben. 120 ország több mint 5 ezer kiállítója vett részt az eseményen, ahol a legújabb termékek bemutatására és különböző innovatív megoldásokra fókuszáltak.
„Nagy öröm számunkra, hogy 2010 óta önálló standdal képviselhetjük Magyarországot a kiállításon, ráadásul idén lehetőséget kaptunk a hivatalos katalógusban is megjelenni. A rendezvényre 300 kilogramm, magyarországi üzemeinkben előállított sajttal készültünk. A hagyományos kedvencek mellett nemzetközi szinten is innovatívnak számító termékekkel jelentünk meg” – mondta Dr. Riad Naboulsi, a Kőröstej csoport tulajdonosa.
Nagy érdeklődés övezte az újdonságként debütáló Hajdú grillenyica füstölt grillsajtot. Emellett sokan felfigyeltek a mini kiszerelésű, az üveges és poharas krémsajtokra, valamint az új, exkluzív kiszerelésekben megjelenő kashkaval sajtra is.
A Kőröstej régóta etalonnak számít a kashkaval sajt, a grillsajt, a krémfehér sajt, a joghurtsajt-labneh, a parenyica, a krémsajtok és az ömlesztett sajtok piacán. Termékei a hazai piacon kívül a Közel-Kelet szinte valamennyi országában és az Európai Unió számos országában is jelen vannak. Az elmúlt években 5 kontinens több mint 40 országába exportáltak sajtokat.
Kapcsolódó cikkeink
Újfent csökkent a tejfogyasztás Németországban
Az adatok szerint a németek tejtermék-fogyasztása 2023-ban újabb rekordmélységbe szállt.…
Tovább olvasom >Intézkedéseket vezet be Jumbo a sajtellátási lánc fenntarthatóbbá tétele érdekében
A holland Jumbo kiskereskedelmi vállalat az Uniekaas Hollanddal és a…
Tovább olvasom >A St. Paul sajtgyártó felvásárolja a holland Koninklijke ERU-t
Tavaly a két vállalat közösen vásárolta meg a Kasi Food…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >