Sikeresen lezárult a Dove hajápoló termékeinek Word of Mouth marketing kampánya.
Sikeresen lezárult a Dove hajápoló termékeinek Word of Mouth marketing kampánya.
A Dove célja az volt, hogy a WOM segítségével kiépítse azt a mindenkori fogyasztói bázist, akik a márka elkötelezett hívei, felhasználói és hirdetői lesznek. A kampányban résztvevők nem csak a márka ismertségének és hitelességének javításához járultak hozzá a WOM mechanizmus útján, hanem értékes fogyasztói insightokat is szolgáltattak a hajápolási termékek és a márka használatával kapcsolatban. A trnd és a Dove WOM kampányában 1000 fő tesztelhette a Dove hajápoló termékeket. A Dove a nők hajápolással kapcsolatos magas involváltságára építette fel a kampányt. Ebben a kategóriában a Dove még viszonylag kevésbé ismert, így a marketingesek a hitelesség építése érdekében a baráti beszélgetések meggyőző erejét hívták segítségül – hiszen a termékek kiváló minőségűek, amelyekben egészen biztosan nem fognak csalódni a termékeket kipróbálók.
Kovács Krisztina a Dove termék menedzsere:
“A hajápolás és a Dove márka igazán hálás és szerethető témák, olyanok, amikről órákig tudnak a nők mesélni egymásnak. Így a hagyományos marketing csatornákon túl, kézenfekvő választásnak éreztük a Szájreklám kampányt, ahol baráti beszélgetések keretében érdemi információkhoz juthatunk márkánk további fejlesztése érdekében.”
A szájreklám kampányban résztvevők feladata az volt, hogy minél több embernek átadják a Dove hajápolási termékekkel kapcsolatosan megszerzett ismereteiket, tapasztalataikat. A Dove hajápolási termékek szájreklámkampánya során 186,638 beszélgetést generáltak a résztvevők a Dove márkával kapcsolatban, az interneten született további 2,400 „online brand touchpoint”, melyből közel 1000 fotó. Az internetes tartalmak, melyeket a kampány résztvevők generáltak, a kampány zárása után is láthatóak maradnak, illetve a termékkel kapcsolatos őszinte vélemények a blogokon, közösségi hálókon, fórumokon, vagy egyéb webes fogyasztói felületeken, továbbra is elérhetők, és aktívan szolgálják tovább a kampány célját és a szájreklámot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >