Sajátmárkás műszaki cikk termékcsalád az Auchannál
Magyarországra is megérkezett az Auchan új, saját- márkás műszaki cikk termékcsaládja, a Qilive. Az új márka kínálatában a kis és nagy háztartási gépek, az audiovizuális és informatikai cikkek, valamint ezek kiegészítői is megtalálhatóak.
Jelenleg okostelefon, tablet és sportkamera készülékek elérhetőek, de az év végére 600 különböző termék lesz kapható mind a 19 hazai áruházban, 2 év garanciával.
Az Auchan 2013 utolsó negyedévétől vezeti be a Qilive termékcsaládot 8 országban, köztük hazánkban is. Az új márka termékei a minőség, elérhetőség és modernitás jegyében kínálnak alternatívát a vezető márkák termékeivel szemben. A most bevezetett márkából 2014 végére 600-féle termék kerül a polcokra gyors ütemben. A Qilive brand a vezető márkák termékeihez képest 15-20%-kal kedvezőbb árú, de megegyező minőségű alternatívát kínál a vásárlók számára. A termékcsaládban öt kategória található: multimédia, telefon, kép- és hangtechnika, fotó, valamint háztartási gépek. Az összes árucikk magas szintű minőségellenőrzésen megy keresztül, hogy megfeleljen a nemzetközi szabványoknak. Minden Qilive termékre 2 év garanciát és megbízható szerviz hátteret garantál az Auchan.
2014-ben 100 000 eladott Qilive termékre számít az Auchan Magyarország Kft., de pár éven belül jelentősen nőhet az eladott termékek száma. A márka bevezetésével az ország harmadik legnagyobb műszaki cikk forgalmazójának piaci részesedése idén 12%-ra erősödhet.
„Mostanra fejlődött ki az a háttér és szaktudás nemzetközi szinten, ami szükséges ahhoz, hogy ezeket a termékeket széles körben kifejlesszük. Az Auchan Csoport beszerzési erejét összefogva jelentősen kedvezőbb kondíciókkal tudjuk kínálni műszaki cikkekeinket. Ezen a piacon sok vásárló még csak ízlelgeti a gondolatát, hogy egy ilyen közép-, vagy felsőkategóriás készüléket vásároljon. A Qilive márka segítségével áruházláncunk ki tudja szolgálni a legkülönbözőbb fogyasztói igényeket is”– mondta Ambrus Gábor, az Auchan Magyarország Kft. lakásfelszerelés beszerzési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >