Saját márkás bio bébiételeket vezet be az ALDI
Az ALDI folyamatosan azon dolgozik, hogy gazdag áruválasztékában minden vásárló megtalálja a számára megfelelő termékeket. A magas minőségű és kitűnő ár-érték arányú árucikkeket kínáló áruházlánc most újabb saját márkás termékcsaládot vezet be: a Mamia üveges bio bébiételeket.

Bio
Az ALDI az alapvető élelmiszerek mellett nagy hangsúlyt fektet a szezonális termékekre és a különlegességekre is. A márkatermékek között és a saját márkás szortimentben a diétázók, ételintoleranciával élők, vegák és vegánok is könnyedén megtalálhatják a számukra megfelelő ételeket, alapanyagokat. A most bevezetett bio bébiételekkel jelentős fogyasztói igényt szolgál ki az áruházlánc. Az adott korcsoportnak megfelelő, számos ízvariációban kapható bébiételek megkönnyítik a hozzátáplálás időszakát. Praktikus és higiénikus csomagolásuknak köszönhetően a termékek számos helyzetben jelentős segítséget nyújtanak a babák és a családok számára.
A bio minősítéssel rendelkező Mamia üveges bébiételek választékában megtalálhatók a legkisebbeknek való, 5 hónapos kortól adható, egy vagy két komponensből álló pürék, mint például a vilmoskörtepüré, az almapüré vagy az alma-sárgabarack gyümölcskészítmény, illetve a 6 hónapos kortól ajánlott sárgarépa-édesburgonya-sütőtök püré.
A választék részét képezik még a 6, 8, illetve 12 hónapos kortól fogyasztható teljes értékű fogások, amelyek fő- vagy köztes étkezésként is kiváló alternatívák, és segítségükkel ízletes, változatos étrendet lehet biztosítani a babák számára. Ebben a kategóriában a vásárlók a teljes kiőrlésű gabonával gazdagított gyümölcskészítmény, a spagetti bolognai szószban, valamint a burgonyás egytálétel közül választhatnak. Ugyancsak hat hónapos kortól adható a Bio sárgarépa burgonyával és marhahússal készétel.
A nyolc új termékből hat laktóz-, öt pedig gluténmentes, így többségüket az étel-intoleranciával érintett babák is fogyaszthatják. A Mamia üveges bio bébiételek jó lehetőséget kínálnak a vásárlóknak arra, hogy a hozzátáplálás elejétől kezdve kialakíthassák a gyermekük számára megfelelő étkezési szokásokat, megismertessék velük az ízeket, és a legjobb alapanyagokkal tegyék teljessé az étkezéseket, hozzájárulva az egészséges és kiegyensúlyozott fejlődéshez.
Kapcsolódó cikkeink
Felveszik a kesztyűt a saját márkák
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége E-Scanner című májusi hírlevele a…
Tovább olvasom >Sushi válogatás az ALDI-ban
Az ALDI állandó kínálatában már elérhető a saját márkás GOOD…
Tovább olvasom >A grillszezon kedvence: az ajvár
Az ALDI saját márkás BBQ termékcsaládjának új tagja az Ajvár,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új marketingvezető az Intersnack Magyarországnál
Sófalvi Adrien látja el a marketingvezető feladatait a Chio és…
Tovább olvasom >K&H: látványos határátlépés zajlik a magyar boltokban: túl a százezren
Átléptek egy határt a K&H-sok: májusban már 100 ezer felett…
Tovább olvasom >Új vezető a Nestlé Hungária szerencsi és diósgyőri üzemeinek élén
Hélène Kovalevsky közel hat éves vezetése után Lidia Wrońska veszi…
Tovább olvasom >