Trade Marketing Klub 2009 utolsó ülése

Kedves Kollégák!

Trade marketingesként, értékesítőként gyakran kell, kellene valami teljesen új dolgot kitalálni az értékesítés növelése érdekében. Ez bizony nem mindig könnyű.

A felfedezésre váró korosztály, az ötven éven felüliek csoportja ugyan mindig is létezett, de mint célcsoportot, most kezdjük felfedezni.

A Trade Marketing Klub idei utolsó ülésére meghívtunk néhány szakértőt, akiktől ötleteket meríthetünk arra, hogy hogyan és milyen eszközökkel ragadhatjuk meg egy egyre ígéretesebbé váló (cél)csoport figyelmét és vásárlóerejét.
Szinte bármelyik termékcsoport számára érdekes lehet a kérdés a jövőbeli lehetséges fogyasztás és promóciók miatt.

Vendégeink:
Boczán Eszter, a Nielsen kutatási tanácsadója,
Bartha Zsolt, az Ötveventúl.hu internetes magazin vezetője,
Veress Tibor, az Unilever trade kategória menedzsere

Időpont: 2009. november 11. szerda, 15 óra
Helyszín: Budapesti Kereskedelmi és Ipari Kamara tárgyalóterme
(Budapest, 1016 Krisztina krt. 99. VI. emelet, a Krisztina körúttal párhuzamos Gellérthegy utcában érdemes parkolni)

A klubülés résztvevői ötezer Forint értékű Shiseido hajápolást kapnak ajándékba a BALI HAJNAL SZALONtól, amely (a haj állapotától függően) lehet rituálészerű pakolás, hajszerkezet újraépítés vagy akár hajvágás.

Amennyiben részt kíván venni klubülésünkön, kérjük, hogy a mellékelt jelentkezési lapot faxolja el a 06-26/300-898 fax számra.

A jelentkezési határidő: 2009. november 2.

Ha bármi kérdése van, bátran forduljon Kása Éva kolléganőnkhöz a 06-26/310-684 telefonszámon vagy az evi@promopower.hu e-mail címen.

Szeretettel várjuk a Klubban!

A Klub alapítói:
Csiby Ágnes (Instore Team Kft.)
Havasiné Kátai Ildikó
Házi Zoltán (BKIK)
Hermann Zsuzsanna (Trade magazin)