Trade Marketing Klub 2008 második ülése

Kedves Kollégák!

A Trade Marketing Klub idei második ülésének témája a sikeres tévéműsorok brandépítő szerepe, így részletesen a Nagy Fogyás című műsorról beszélgetünk.

Beszélgetőpartnereink: Fülöp Tamás, a TV2 üzletfejlesztési  igazgatója, Hovanyecz Norbert, a SPAR marketingvezetője és Marosfiné Györgyné, az Univer értékestési és marketing vezérigazgató-helyettese

Klubülésünket a hagyományoknak megfelelően szezonnyitó grillpartival egybekötve tartjuk a Szamos Szépkilátás Cukrászda kertjében (1125 Budapest, Szépkilátás u. 1.)

Időpont: 2008. június 5. 14 óra(!) 
A grillpartit támogatja: Heineken, PICK Szeged, Sole-MiZo, Univer Products

Amiről szó lesz, és amire beszélgetőpartnereinktől többek között választ várunk:

–  Hogyan változott a diétás termékek megítélése a fogyasztók, a vásárlók és a kereskedők szemében az utóbbi években illetve a műsor hatására? 
– Milyen hatása volt a Nagy Fogyás című műsornak a vásárlás helyén a fogyókúrás termékekre?
– Milyen ATL, BTL aktivitás kapcsolódott még a megjelenéshez?
– Kinek milyen elvárása volt a műsor felé? Milyen eredmények illetve tanúlságok születtek?
– Hogyan hatott a műsor az egyes részt vevő márkákra?
– Lesz még hasonló műsor? Kinek és hogyan érdemes beszállni?

Kérjük, hogy a mellékelt jelentkezési lapot 2008. május 23-ig küldjék el a megadott címre.

Kérdéseikkel Jung Erikához erika@instoreteam.hu és info@trade-marketing.hu fordulhatnak. A Trade Marketing Klubról a www.trade-marketing.hu  és a www.trademagazin.hu weboldalunkon olvashatnak.

Szeretettel várjuk klubülésünkön!

Üdvözlettel

a Trade Marketing Klub alapítói:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna, Házi Zoltán