Trade Marketing Klub 2008 második ülése
Kedves Kollégák!
A Trade Marketing Klub idei második ülésének témája a sikeres tévéműsorok brandépítő szerepe, így részletesen a Nagy Fogyás című műsorról beszélgetünk.
Beszélgetőpartnereink: Fülöp Tamás, a TV2 üzletfejlesztési igazgatója, Hovanyecz Norbert, a SPAR marketingvezetője és Marosfiné Györgyné, az Univer értékestési és marketing vezérigazgató-helyettese
Klubülésünket a hagyományoknak megfelelően szezonnyitó grillpartival egybekötve tartjuk a Szamos Szépkilátás Cukrászda kertjében (1125 Budapest, Szépkilátás u. 1.)
Időpont: 2008. június 5. 14 óra(!)
A grillpartit támogatja: Heineken, PICK Szeged, Sole-MiZo, Univer Products
Amiről szó lesz, és amire beszélgetőpartnereinktől többek között választ várunk:
– Hogyan változott a diétás termékek megítélése a fogyasztók, a vásárlók és a kereskedők szemében az utóbbi években illetve a műsor hatására?
– Milyen hatása volt a Nagy Fogyás című műsornak a vásárlás helyén a fogyókúrás termékekre?
– Milyen ATL, BTL aktivitás kapcsolódott még a megjelenéshez?
– Kinek milyen elvárása volt a műsor felé? Milyen eredmények illetve tanúlságok születtek?
– Hogyan hatott a műsor az egyes részt vevő márkákra?
– Lesz még hasonló műsor? Kinek és hogyan érdemes beszállni?
Kérjük, hogy a mellékelt jelentkezési lapot 2008. május 23-ig küldjék el a megadott címre.
Kérdéseikkel Jung Erikához erika@instoreteam.hu és info@trade-marketing.hu fordulhatnak. A Trade Marketing Klubról a www.trade-marketing.hu és a www.trademagazin.hu weboldalunkon olvashatnak.
Szeretettel várjuk klubülésünkön!
Üdvözlettel
a Trade Marketing Klub alapítói:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna, Házi Zoltán