Trade Marketing Klub 2013 még érdemes jelentkezni!

Kedves Kollégák!

Megkérdeztünk olyan Trade Marketing Klub tagokat, akik már évek óta rendszeresen járnak a Klubba és olyanokat, akik idén léptek be először, hogy mit jelent számukra a Klub.

Van, aki azért jön hozzánk, hogy „hasonszőrűekkel” találkozzon, akiket hasonló kérdések, problémák foglalkoztatnak, mint őt. Itt meg tudja beszélni az ötleteit, kételyeit a szakmabeli kollégákkal, barátokkal.

Van, aki az előadásokból merít egy-egy ötletet, gondol tovább egy információt, amit beépíthet a saját munkájába, terveibe.

Van, aki azért épít itt kapcsolatokat, hogy együttműködő partnert találjon egy promóciójához és van, aki éppen két állás között jön el a Klubba, hogy a jövőjét építse.

Számukra és az Ön számára is 2013-ra is izgalmas, hasznos programokat, előadásokat állítottunk össze.

A már szakmai hagyománnyá vált, legfrissebb, FMCG exkluzív piaci éves elemzést a Nielsen és a Gfk előadása mellett most először a dunnhumby és a SuperShop vezetői egészítik ki, így még teljesebb képet kaphatunk a vásárlókról, fogyasztókról, kereskedőkről, márkagyártókról.

A júniusi, grillpartival és tortázással egybekötött klubülésre neves, kedvelt sportolókat és marketing szakembereket hívunk meg, hogy megtudjuk, üzlet-e a sport a trade marketingben.

Az FMCG piac legrangosabb konferenciájára, a Business Days-re kihelyezett ülésünkön kitekintünk a tengerentúlra, és megnézzük, hogy a világ másik felén miként „csinálják” a trade marketinget.

Novemberben, ismét a tanulás jegyében a „Milliomos észjárás” című bestseller szerzője, üzleti könyvkiadó alapító ad tippeket nekünk ahhoz, hogy mit olvassunk, mit tanuljunk ahhoz, hogy még jobb szakemberek legyünk (és/vagy még többet keressünk!).

A 2013. februári, „Szerelmem a trade marketing” konferenciánk témája „Az okos kapcsolatok”, ahol külföldi és hazai előadóktól hallhatunk igazán izgalmas előadásokat.

A konferencia ad otthont az „Év Trade Marketingese és Trade Marketing Csapata” verseny, valamint a Marin’s Central Europe által meghirdetett „Az év LAMá displaye 2012 verseny” eredményhirdetésének és díjátadójának.

Az utóbbi néhány évben jól bevált, hogy a klubtagok elérhetőségét a klubon belül megadjuk, így bármikor tudnak közvetlenül egymáshoz fordulni szakmai tanácsért vagy akár egy közös promóció ötletével.

Küldje el a mellékelt jelentkezési lapot a 06-26-310684 fax számra, amennyiben csatlakozna hozzánk!
Ha 2012. december 31-ig átutalja a tagdíjat, a kedvezményes 29 900 Ft + ÁFA/fő díjat fizeti csak!
A 2013. január 1..után jelentkezők tagsági díja 36.000 Ft + ÁFA/fő a 2013. klubévre.

Szeretettel várjuk jelentkezését a Trade Marketing Klubba!

Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna
a Trade Marketing Klub alapítói, szervezői

A képre kattintva le tudja tölteni 2013-ra vonatkozó jelentkezési lapunkat illetve a 2013. februári, „Szerelmem a trade marketing / Okos kapcsolatok” konferenciánk valamint „AZ év trademarketingese” verseny jelentkezési lapját