Folytatódnak a Trade Marketing Klubülések 2012-ben is!
Kedves Kollégák!
Egy-egy Trade Marketing Klubülés után a résztvevők visszajelzései mindig örömet okoznak nekünk, szervezőknek, hiszen mosolygós, örömteli arcokat látunk, és a klubtagok elmondják, hogy mennyire tetszett az adott téma vagy előadó vagy milyen jót beszélgettek utána szakmabeli kollégákkal.
Mi is úgy érezzük, hogy a Trade Marketing Klub egy sziget, ahová eljövünk, kiszakadunk a „mókuskerékből”, néhány órára magunk mögött hagyjuk a napi gondjainkat és a szakmai kitekintés mellett megbeszélhetjük ötleteinket vagy kérdéseinket a hozzánk hasonló szakmabeliekkel.
Nagyon örülünk, hogy a Trade Marketing Klubot a válság sem érintette, hiszen egyre több állandó tagunk van (2011-ben már több mint 70 tag!) és nemhogy töretlen, de egyre fokozódó érdeklődéssel jönnek hozzánk a trade marketing iránt érdeklődő „régi” és új kollégák.
2012-re is érdekes programokat állítottunk össze:
A Trade Marketing Klub tagjai 2012-ben is elsőként ismerhetik meg a legfrissebb piaci tendenciákat, a 2011-es átfogó eredményeket. Ilyenkor szorgalmasan jegyzetelünk, hiszen rengeteg olyan információ, adat hangzik el, amelyek ilyen áttekintésben csak itt hallhatók.
A júniusi, kerti partival egybekötött klubülés még akkor is ragyogóan sikerül, ha hirtelen felhőszakadás kezdődik (mint idén, amikor hírességeket hívtunk meg beszélgetőpartnernek), és utána gyönyörű napsütésben fejezzük be a beszélgetést, Szamos tortát eszegetve.
2012-ben az egyetlen magyar „Orr” (parfümőr) lesz a vendégünk, akivel arról beszélgetünk, hogy az üzleti- és magánéletben milyen hasznos „fegyver” lehet egy parfüm, egy illat.
A tapolcai Business Days-re kihelyezett ülésünkön a virtuális promóciók legújabb megoldásait és eredményeit mutatjuk be.
Novemberben az ajándékozásról, a reklám- és promóciós ajándékokról fogunk beszélni, de másképp. Bemutatjuk a legújabb tendenciákat és olyan megoldásokat is, amelyek meghökkentőek, jópofák, szokatlanok.
A 2012 februári, „Szerelmem a trade marketing” konferenciánk témája: „A hűséges vásárló – van ilyen?, avagy hogyan csábítsuk el és láncoljuk magunkhoz hosszú távon a vásárlóinkat.
Példákat és ellenpéldákat fogunk keresni a hűséges vásárlóra és azt kutatjuk, hogy hogyan „működnek”, hogyan tudunk hatni rájuk, milyen eszközök váltak be a különböző területeken és milyen, már elkövetett hibákból tanulhatunk.
Az utóbbi néhány évben jól bevált, hogy a klubtagok elérhetőségét a klubon belül megadjuk, így bármikor tudnak közvetlenül egymáshoz fordulni szakmai tanácsért vagy akár egy közös promóció ötletével.
Küldje el a jelentkezési lapot a 06-26-310684 faxszámra, ha Trade Marketing Klubtag kíván lenni!
Az egész éves tagsági díja: 36.000 Ft + ÁFA.
Szeretettel várjuk jelentkezését a Trade Marketing Klubba!
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna
a Trade Marketing Klub alapítói