Az év trademarketingese 2011
Nevezési határidő: 2012. január 21.

Ki vagy melyik csapat tett az idén a legtöbbet a „Szerelmem a trade marketing” ügyéért?

Hogy milyen szerteágazó ez a terület, ezt mi tudjuk igazán, gyakorló trade marketingesek. Sok helyen ezt a tevékenységet a key account management részeként vagy a marketing osztályon végzik – természetesen ez nem kizáró ok a részvételre, sőt!

Szeretnénk díjazni minden évben a legjobbakat, legyen szó akár a trade marketing pozíció bevezetéséről, kiterjesztéséről, átpozícionálásáról vagy a szervezetben betöltött helyének stabilizálásáról, akár a többi osztály trade marketing szemléletének formálásáról, vagy egy kiemelkedő képzéssorozatról, promócióról, tervezési folyamatban való bekapcsolódásról és még sorolhatnánk.

Várjuk a tényeken és beszámolókon alapuló pályamunkákat, legkésőbb 2013. január 21-ig.

Az írásbeli pályázatokat neves szakmai zsűri bírálja el, majd a szóbeli meghallgatások után születik meg a végeredmény, és osztjuk ki az értékes díjakat.

Pályázati adatlap letöltése itt:
Az év trade marketingese – Pályázati adatlap

A verseny szervezői:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna