Red Dot díjat nyertek a Dobicz Pincészet boroscímkéi
A budapesti Graphasel Design Studio nyerte el idén a mátrai Dubicz Borászat és Szőlőbirtok számára tervezett címkecsaláddal a nemzetközi design legrangosabb elismerésének számító Red Dot díj csomagolás kategóriájának díját.
A Red Dot Awards a világ legnagyobb és legtekintélyesebb dizájn- és formatervezési díja. A több ezer pályázó között a világ legnagyobb vállalatai is megtalálhatók, a korábbi években olyanok kapták meg a díjat, mint az Apple, a BMW, a Philips vagy a magyar fejlesztésű Teqball. A Red Dot díjas termékeket kitüntetett figyelem övezi szerte a világon – emlékeztet az MTI-hez csütörtökön eljuttatott közleményében a Graphasel Design Studio.
Tájékoztatásuk szerint a Dubicz Borászat számára tervezett címkék a mátrai borvidék sajátságos természeti adottságait sűrítik egy absztrakt szimbólumrendszerbe. A borvidék jellegzetes természeti kincsei és jelenségei közül kiragadott formák adták a grafikák alapját, amelyek illeszkednek az adott bor sajátos íz- és illatvilágához.
„Célunk az volt, hogy a borosüvegen található címke már önmagában is azt üzenje, hogy ez a termék kívül-belül minőséget képvisel, mégis mindenki számára elérhető. (…) A tervezés folyamán fontos szempont volt, hogy az új brand egységes márkaképet mutasson és egyben tükrözze a borászat filozófiáját és értékeit, így a tájegység sajátosságai is visszaköszönnek a csomagoláson” – idézi a közlemény Misztarka Esztert, a címkecsalád tervezőjét. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >Csomagolás újragondolva
A gyűjtőcsomagolás az FMCG szektor egyik legfontosabb eleme, amely jelentős…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >