Red Dot díjat nyertek a Dobicz Pincészet boroscímkéi
A budapesti Graphasel Design Studio nyerte el idén a mátrai Dubicz Borászat és Szőlőbirtok számára tervezett címkecsaláddal a nemzetközi design legrangosabb elismerésének számító Red Dot díj csomagolás kategóriájának díját.
A Red Dot Awards a világ legnagyobb és legtekintélyesebb dizájn- és formatervezési díja. A több ezer pályázó között a világ legnagyobb vállalatai is megtalálhatók, a korábbi években olyanok kapták meg a díjat, mint az Apple, a BMW, a Philips vagy a magyar fejlesztésű Teqball. A Red Dot díjas termékeket kitüntetett figyelem övezi szerte a világon – emlékeztet az MTI-hez csütörtökön eljuttatott közleményében a Graphasel Design Studio.
Tájékoztatásuk szerint a Dubicz Borászat számára tervezett címkék a mátrai borvidék sajátságos természeti adottságait sűrítik egy absztrakt szimbólumrendszerbe. A borvidék jellegzetes természeti kincsei és jelenségei közül kiragadott formák adták a grafikák alapját, amelyek illeszkednek az adott bor sajátos íz- és illatvilágához.
„Célunk az volt, hogy a borosüvegen található címke már önmagában is azt üzenje, hogy ez a termék kívül-belül minőséget képvisel, mégis mindenki számára elérhető. (…) A tervezés folyamán fontos szempont volt, hogy az új brand egységes márkaképet mutasson és egyben tükrözze a borászat filozófiáját és értékeit, így a tájegység sajátosságai is visszaköszönnek a csomagoláson” – idézi a közlemény Misztarka Esztert, a címkecsalád tervezőjét. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Komoly fenntarthatósági problémák vannak a csomagolás terén az e-kereskedelemben
Az online vásárlások térnyerésével a csomagolási méretek optimalizálása komoly kihívást…
Tovább olvasom >A Smurfit Kappa új korszakot nyit a fenntartható csomagolásban
A Smurfit Kappa csoport, a papíralapú csomagolóipar globális vezetője, számos…
Tovább olvasom >Környezettudatosak az ételrendelők
Legalábbis ezt állapítja meg a magyar, szlovák és román piacon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >