Red Bull táncverseny a TikTok-on
Az energiaital gyártó virtuális eseményként a TikTok közösségi videó megosztó alkalmazáson rendezi meg „Dance Your Style” (Táncold a stílusod) éves utcai tánc versenyét.
A Red Bull november 2-án tette közzé a PR Newswire oldalon, hogy november 5. és 15. között várják a táncos nevezéseket a világ minden tájáról.
Az előzmények
2018-ban rendezte meg először a Red Bull a „Dance Your Style” versenyt, teret adva mindenféle tánc stílusnak, hogy országhatárok nélkül hódítsanak tehetségükkel és eredetiségükkel. Az utcai tánc sokféle stílust ölel fel, a hip-hop-tól a popping, house, waacking, Memphis Jookin’, locking-ig és még sok más, az USA nagyvárosaiban – New York, Chicago, Memphis, és Atlanta – született irányzatok összessége és egyvelege. Több, mint 30 országból érkeztek tavaly táncos jelentkezések, hogy a közönség döntse el, ki a legjobb. 65 helyi versenyen és 2 elődöntőn válogatták ki a 16 legesélyesebbet, hogy megrengessék a táncparkettet és elnyerjék a közönség szavazatait. Az első Red Bull Dance Your Style világbajnoki döntőt Párizsban, a Grand Halle de La Villette történelmi épületében rendezték meg. 2019 Red Bull Dance Your Style világbajnoka a 17 éves holland Shinshan lett. Egy új korszak kezdődött a tánc és az improvizáció világában, a táncosok új generációjának nyílik itt tér, hogy betörjenek a hírességek közé.
Online térben még szélesebb elérés
Az elmúlt években a TikTok népszerűsége folyamatosan emelkedik. Nem csak a zene, de a tánc területén is bemutatta, hogy az amatőrök, akár tanárok, orvosok és persze a táncosok is micsoda csodákra képesek. A tánc (dance) hashtagek olyan erős digitális trendet teremtettek, hogy a szereplők életét is megváltoztatták és olyan tehetségek emelkedtek ki erről a platformról, mint Jojo Akamz és Taylor Pierce vagy a közel 100 millió követővel rendelkező Charli D’Amelio.
Idén együtt, a Red Bull Dance Your Style és a TikTok egymást erősítve ad bemutatkozási lehetőséget a tehetségeknek, hogy a világ minden pontján megismerhessék őket. A határ a csillagos ég.
Ráadásul a világjárvány második hulláma miatt szigorodó szabályozások hatására ismét sok otthonragadt fogyasztó fordul a közösségi média oldalakhoz egy kis szórakozásért és kapcsolatokért. A Red Bull marketingesei bizonyítják, hogy a valódi élményekre vágyó fogyasztók százmillióit is el lehet érni a digitális világban. Ráadásul pont azok a fiatal felnőttek és tinédzserek szólíthatók így meg, akik nagyobb valószínűséggel fogyasztanak energiaitalt, mint az idősebb generációk.
Érzelmek, személyiségek és a csoda
A Black Eyed Peas „Get Loose Now” számára kell egy 30 másodperces produkciót videóra rögzíteni és a #redbulldanceyourstyle hashtaggel közzétenni a TikTokon november 15-ig. A táncverseny híreit az Instagram, Facebook és a YouTube csatornákon is követhetik az érdeklődők. A táncvilág legnagyobb nevei, Németországból a hip-hop táncos, tanár és koreográfus Majid Kessab, Japánból a waacking freestyler és global performer Ibuki Imata és az USA-ból a hip-hop táncos és színész Leon „Kida the Great” Burns zsűrizik majd első körben a jelentkezőket.
– Az utcai tánc valódi és nyers, és ez most nagy inspirációt jelent más táncstílusok számára. Szinte mindenkit megérint, mert igazi személyiségeket és érzelmeket láthatnak. Három különböző ember táncolhat ugyanabban a stílusban, mégis mind mást mutat. Ez a varázslat. Sok táncosnak nincs esélye turnézni és megosztani a képességeit. Most otthonról, online bizonyíthatják be a világnak, mit tudnak, és valami nagyon nagynak a részesei lehetnek – mondja Kessab.
A végső döntés a TikTok szavazók kezében van, akik november 25-től december 13-ig dönthetnek arról a 8 táncosról, akik a 2021-ben rendezendő Red Bull Dance Your Style döntőn részt vehetnek. A másik 8 versenyzőt pedig a zsűri választja ki.
Kapcsolódó cikkeink
Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >Ismerik, de nem használják az élő közvetítéses vásárlás szolgáltatást a németek
Egyre több német vásárló ismeri a live shopping, azaz az…
Tovább olvasom >Személyre szabott ajánlatokat akarnak a fogyasztók az online élelmiszerkereskedőktől
Az Algolia platform által végzett kutatásban megkérdezett 1000 amerikai felnőtt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >