Ragyogó tisztaság a tavasz üde illatával

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 03. 09. 00:00

Tavaszt varázsolhat ruhásszekrényébe a cseresznyevirág-illatú Biopon mosóporok és gélek segítségével. A magával ragadó illaton túl a Biopon mosószerek most akár wellness hétvégével is megajándékozhatják a szerencséseket.

A Biopon mosóporok mindamellett, hogy hatékonyan távolítják el a foltokat, szálkisimító gyöngyöket tartalmazó innovatív összetételüknek köszönhetően a szövetszálakat simítva könnyítik a vasalást. Száradás után a ruhát könnyebb vasalni, így hamarabb elvégezhető ez a fárasztó házimunka, és több ideje juthat a tavasz élvezetére is.
A Bioponnak köszönhetően most akár egy különleges tavaszi élmény részesévé is válhat. Ha játszik a www.biopon.hu oldalon, egy jó válasszal megnyerheti a két kétszemélyes wellness hétvége vagy az ötven Biopon gél egyikét. A játék mellett a folteltávolításról és a vasalásról is többet megtudhat a Biopon honlapján.
A Henkel több mint 130 éve olyan márkák és technológiák vezető gyártója, melyek könnyebbé, jobbá és szebbé teszik az emberek életét. A Henkel, a Fortune Global 500-as listáján szereplő és a Fortune által Németország legelismertebb cégének választott vállalat három stratégiai területen működik: mosó- és háztartási tisztítószerek, kozmetika, illetve adhesive technologies (ragasztás technológiák). A 2009. pénzügyi évben a Henkel árbevétele 13,573 milliárd euró, üzleti eredménye 1,364 milliárd euró volt. Világszerte több mint 50 ezer alkalmazottunk törekszik arra, hogy megfeleljen a barátságos márka üzenetének: „A Brand like a Friend”, és arra is, hogy az egész világon bízhassanak a Henkel innovatív márkáiban és technológiáiban.




Kapcsolódó cikkeink