Ragyogó fehérség már könnyen használható kapszula formában is

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 11. 07. 11:16

Fűfolt a sportruhán? Szennyeződés a galléron? Zsíros ételfoltok az iskolai ingen? Vörösbor az asztalterítőn? A foltok kezelése a textíliákon sokszor problémát okoz. Mostantól a családoknak a kosz és folt elleni küzdelembe egy új hatékony eszköz áll rendelkezésükre, a Tomi Active Caps-nek köszönhetően. A Henkel Tomi 3xAction mosószerei az egyszerű használat és a ragyogó fehérség érdekében mostantól kompakt formában is kapható.

A kényelmes Tomi Active Caps 3xAction formulával háromszoros megoldást kínál a legtöbb mosási problémára. Mindezt családok által megfizethető áron, koncentrált folyékony kapszula formában.

Tomi Active Caps Amazonia

A könnyen használható kapszula eltávolítja a szennyeződéseket, valamint megőrzi a fehér ruhák ragyogó fehérségét és a színes ruhák élénkségét. Emellett az új Tomi Active Caps egy speciális foltvédő technológia segítségével védőréteget képez a modern textíliákon, melynek köszönhetően az újabb foltok nehezebben tudnak megtapadni az anyagokon.
Az új Tomi Active Caps használata egyszerű. Mosásonként tegyen be egy kapszulát a mosógépe dobjába, még a szennyes ruhák behelyezése előtt. Víz hatására a kompakt kapszula teljesen feloldódik, és kioldja hármas folteltávolító formuláját, így ruhái ragyogó tisztává válnak.

Annak köszönhetően, hogy a Tomi erőteljes formulája már 20°C-on is működik, az új folyékony kapszula segít csökkenteni a felhasznált energia mennyiségét minden mosás alkalmával.

Az új innováció a Tomitól kíméletes környezetünkhöz, mert a kapszula körüli hártya biológiai úton 100%-ban lebomlik.

A Tomi Active Caps két variánsban – fehér és színes ruhákhoz – kapható 2013. október végétől.
· Tomi 3xAction Active Caps Amazónia Frissessége a friss levegő illatát kölcsönzi ruhái számára – ragyogó fehérré varázsolva ruháit.
· Tomi 3xAction Active Caps Color megfelelő megoldást kínál a színes ruhákhoz, megőrizve ruhái színeit.
Három (14, 28 és 40 mosásos) kiszerelésben érhető el, így minden család megtalálhatja az igényeihez és pénztárcájához megfelelőt.

A Henkel vezető márkáival és technológiáival világszerte három üzleti területen működik: Laundry & Home Care, Beauty Care, illetve Adhesive Technologies. Az 1876-ban alapított Henkel vállalatnak mind a lakossági mind az ipari területeken vezető pozíciói vannak többek között olyan jól ismert márkákkal, mint a Persil, Schwarzkopf és a Loctite. A vállalat 2012-ben közel 47 ezer munkatársával 16,510 milliárd euró árbevételt és 2,335 milliárd euró üzleti eredményt ért el. A Henkel elsőbbségi részvényeit jegyzi a DAX német tőzsdeindex.

Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek