Magazin: Promóciók Portugáliában
Kilábalt Portugália az évekig tartó gazdasági válságból, és minden kereskedő az új helyzethez igazítja stratégiáját. Ez túlzott promóciós aktivitást hozott, az akciókkal telítődött a piac, ahol az árengedmények már nem ösztönöznek vásárlásra, nem növelik a keresletet. //
Kapcsolódó cikkeink
Növeli a befektetéseit a Mercadona Portugáliában
A spanyol Mercadona szupermarketlánc 180 millió eurót tervez portugál leányvállalatába…
Tovább olvasom >Akadálymentesített és autizmusbarát üzletkoncepciót tesztel a portugál Continente
A portugál Continente szupermarketlánc olyan üzletkoncepciót tesztel, amelynek célja javítani…
Tovább olvasom >Tizenegy új üzlettel támogatja növekedését a Mercadona Portugáliában
A spanyol Mercadona 11 új üzletet tervez nyitni Portugáliában 2024-ben,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét változás előtt a Magyar Élelmiszerkönyv
Az elmúlt néhány év viszontagsága felhívta a figyelmet az élelmezésbiztonságra,…
Tovább olvasom >Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >Mit eszel holnap?
A Nestlé Hungária rendszeresen méri a magyar lakosság egészséges táplálkozáshoz…
Tovább olvasom >