Platina Effie a Soproni kampányának
A legjobbak között is a legjobb lett a Soproni hosszú távú kampánya. A tudatos márkaépítés meghozta gyümölcsét: idén a piacvezető sörmárka kommunikációja nyerte a leghatékonyabb kampánynak járó Platina Effie díjat.
Idén a Heineken Hungária megrendelésére készült, a Soproni márka hosszú távú márkaépítését célzó kampány vihette haza a legnagyobb elismerésnek számító Platina díjat a 11. magyarországi EFFIE Díjátadó Gálán. A nemzetközi reklámhatékonysági verseny hazai zsűrije által odaítélt díjjal azt jutalmazták, hogy a kampány hatására a Soproni alapvetően rendezte át a hazai sörpiacot és néhány év alatt piacvezető márkává vált.
„Mielőtt elindult a márkaépítését célzó kampányunk, a Soproni piaci részesedése mindössze 12,4% volt. A célunk az volt, hogy 5 éven belül a Soproni legyen a kategória piacvezetője és így az ország kedvenc söre. Ezt az indulás után 4 évvel értük el. Hatalmas eredmény, hogy ennyi idő alatt ekkora növekedést sikerült véghezvinnünk. A Soproninak mára teljesen egyedi világa van és nemzeti büszkeséget képviselve olyan gondolatokat fogalmaz meg, amivel érzelmileg is mindenki könnyen azonosul. Nagy öröm számunkra, hogy megkaptuk az egyik legrangosabb reklámszakmai díjat, a Platina Effie-t, amiért a White Rabbit és a Brand Connection ügynökségeknek tartozunk köszönettel” – nyilatkozta Tóth Gergely, a Heineken Hungária stratégiai kommunikációs menedzsere.
A 2006-ban indult Soproni kampány a baráti összetartozás gondolata mellett a sportsikerek közös élményére és a nemzeti büszkeség pillanataira épített. A kampánnyal sikerült szélesebb célközönséget megszólítani, így a piaci részesedés célként kitűzött növekedése már a kezdetektől érezhető volt. 2010-re a Soproni piacvezetővé vált és azóta is stabil növekedést mutat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
HELL: nem mindegy, miből iszunk! Igenis van különbség a csomagolóanyagok között
Nem minden csomagolóanyag és italcsomagolás bír ugyanazon tulajdonságokkal újrahasznosíthatóság szempontjából…
Tovább olvasom >A SPAR élen jár a nők és férfiak közti bérkülönbség felszámolásában
A vállalat a bérezés terén nem tesz különbséget munkatársai között…
Tovább olvasom >A magyar tej sikere az ALDI-nál: negyedével bővülő hazai értékesítés, erősödő export
Jelentősen emelkedett a tavalyi év folyamán a kereslet az ALDI…
Tovább olvasom >