Tiltás helyett önszabályozást akar a WHO
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) tavaly év végén konzultációt tartott a gyermekkori elhízással kapcsolatos ajánlásairól. A Márkaszövetség WHO-nak eljuttatott állásfoglalása több pontot üdvözölt, így a termékek reformulálását, az egészséges táplálkozással és életmóddal kapcsolatos iskolai kampányokat, a marketing-önszabályozást. Ugyanakkor a szövetség kritizálta a WHO terveit a cukortartalmú italok megadóztatása, az „egészségtelen” élelmiszerek gyermekekre irányuló reklámozásának tiltása, illetve az „egészségtelen” élelmiszerek bekategorizálását szolgáló tápértékprofilok kapcsán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >