Perwoll Color: divatos színek – akár az új
Bosszantó, ha kedvenc ruhadarabunk néhány mosás után csúnyán kifakul. Erre a problémára nyújt megoldást a Perwoll Color Magic folyékony mosószer, mely különleges színmegújító formulájának köszönhetően védi a textileket a fakulástól.
Mitől fakulhat ki a színes ruha? Ennek oka nemcsak az lehet, hogy a mosás során a festékanyag kioldódik a textíliából, hanem az is, hogy az eredetileg sima textilszálak a mosások során kibolyholódnak, és így másképp verik vissza a fényt.
Most erre a problémára nyújt megoldást a Perwoll Color Magic folyékony mosószer, amely különleges színmegújító (Re-new Color Effect) formulájának köszönhetően védi a textileket a fakulástól, és eltávolítja a mikroszkopikus méretű, kilógó, sérült bolyhokat, így erősítve a színek intenzitását.
A Perwoll Color Magic 1l-es, 2l-es, 3l-es és 4l-es kiszerelésben kapható. Próbálja ki, hogy bátran és sokáig tudja hordani a kedvenc színes ruhadarabjait!
Látogasson el a márka új honlapjára is (www.perwoll.hu), ahol megtudhatja, melyek a legújabb divattrendek, és akár „öltöztetőbabává” is változhat. Próbálja fel a szezon legújabb trendjeit, és nézze meg, melyik áll Önnek a legjobban!
A Henkel több, mint 130 éve olyan márkák és technológiák vezető gyártója, melyek könnyebbé, jobbá és szebbé teszik az emberek életét. A Henkel, a Fortune Global 500-as listáján szereplő és a Fortune által Németország legelismertebb cégének választott vállalat három stratégiai területen működik: mosó- és háztartási tisztítószerek, kozmetika, illetve adhesive technologies (ragasztás technológiák). A 2009. pénzügyi évben a Henkel árbevétele 13,573 milliárd euró, üzleti eredménye 1,364 milliárd euró volt. Világszerte több mint 50 ezer alkalmazottunk törekszik arra, hogy megfeleljen a barátságos márka üzenetének: „A Brand like a Friend”, és arra is, hogy az egész világon bízhassanak a Henkel innovatív márkáiban és technológiáiban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >