Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
2024 szeptembere óta a BioTechUSA-cégcsoport az FC Barcelona globális táplálékkiegészítő partnere, most pedig újabb szintre emelik a katalán klubbal való együttműködést. Amellett, hogy piacra léptek az első Barcelona signature termékükkel, a katalán krém ízű Iso Whey Zeroval, az FC Barcelona klasszisa, a világ egyik legjobb középpályása, Pedri is csatlakozik márkanagyköveti csapatukhoz.
Az új fehérjepor ínycsiklandó íze és tökéletesen krémes állaga mellett teljes értékű, optimális aminosav profillal rendelkező, gyors felszívódású termék, a legjobb minőségű, ultratiszta, natív fehérjéből készül cukor- és gluténmentesen, csökkentett laktóztartalommal és hozzáadott glicin nélkül, így tökéletes választást jelenthet a diétázók és a vegetáriánusok számára is.
Pedrit egyéniben is leigazolja a BioTechUSA
A még csak 22 éves Pedri karrierútja és szellemisége sok hasonlóságot mutat a BioTechUSA filozófiájával, aki ráadásul az FC Barcelonában és a spanyol válogatottban is meghatározó, klubjában és nemzeti együttesében is kimondottan sikeres játékos. A BioTechUSA-val való együttműködésben Pedri képviseli majd azokat az értékeket, melyek a vállalat és sportoló számára is kiemelten fontosak: a mozgás szeretetét, az elszántságot és azt az akaraterőt, mely segít abban, hogy az egyén mindig elérje egyéni céljait, legyen szó fogyásról, életmódváltásról – vagy akár a spanyol bajnoki címről. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Sokszínű magyar bor
Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa „Magyar Bor. Sokszínű, mint Te!” borpromóciós…
Tovább olvasom >Tatayoyo – Trópusi ízvilágú paprika
A Tatayoyo paprika számos újdonsággal és termékelőnnyel rendelkezik, amelyek hozzájárulnak…
Tovább olvasom >Magyarország Tortája 2025 Elődöntő
Idén is elstartolt az ipartestület legnépszerűbb és legismertebb programja, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >