ITM-államtitkár: versenyképességi feltétel a körforgásos gazdaság

ITM-államtitkár: versenyképességi feltétel a körforgásos gazdaság

A körforgásos gazdaság nem csupán az élhető jövőnek, hanem a hosszú távú versenyképességnek is feltétele – jelentette ki az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) körforgásos gazdaság fejlesztéséért, energia- és klímapolitikáért...

Tovább olvasom

Globális együttműködésbe kezd a Hennessy az amerikai profi kosárligával, az NBA-vel

Az LVMH prémium konyakkészítője, a Hennessy az első globális égetettszeszesital-támogatója az amerikai profi kosárligának, az NBA-nek. A 2020 februárjában indult és immár globális szintre emelkedő együttműködés tervei szerint „Hennessy x...

Tovább olvasom

A Tesco lágyműanyag-gyűjtőpontokat létesít az Egyesült Királyságban

A brit Tesco megkezdte lágyműanyag-újrahasznosító pontjainak létesítését 171 délnyugat-angliai és walesi üzletében. A vállalat bejelentése szerint ez az első ekkora méretű lágyműanyag-gyűjtőponthálózat az Egyesült Királyságban, aminek jelentősége abban rejlik, hogy a...

Tovább olvasom

MAGGI Trattoria a Casa termékcsalád

A MAGGI® idén tavasszal vezeti be a mindennapi, változatos étkezésbe jól beilleszthető Trattoria a Casa termékcsaládját. Új portfóliónk olyan ízletes, olaszos tésztaételeket rejt magában, amelyek könnyedén, otthon is elkészíthetőek. Ezek...

Tovább olvasom

Piacra lép a Lidl Észak-Macedóniában

Miután belépett a szlovén, horvát és szerb piacra, a német diszkontlánc megnyitotta első üzletét Észak-Macedóniában. Az új részlegbe mintegy 500 ezer eurót ruházó cég központja a fővárosban, Skopjéban van, de...

Tovább olvasom

Mérsékelt németországi növekedést vár a második negyedévben a DIW

Mérsékelt növekedést jelez a második negyedévre a DIW Berlin gazdaságkutató intézet szerdán az MTI-hez eljuttatott áprilisi konjunktúrabarométere. A DIW Berlin (Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung) gazdaságkutató intézet negyedéves konjunktúrabarométerének az összeállításához...

Tovább olvasom

Hétezredik üzletét nyitotta meg a Żabka Lengyelországban

A lengyel kereskedelmi lánc, a Żabka Bieczben nyitotta meg hétezredik üzletét. Az üzlet külső megjelenését a lánc a helyszín történelmi jellegéhez igazította, az üzlet működtetését pedig egy a régióból származó franchise-­partnerre...

Tovább olvasom

CBD-tartalmú szénsavas vizet vezet be a Canopy az Egyesült Államokban

A Canopy Growth Corp Quatreau márkanév alatt CBD-tartalmú szénsavas vizet dob piacra az Egyesült Államokban, ahol a vállalat a Joe Biden által bevezetni tervezett intézkedéseket megelőzően szeretné megvetni a lábát...

Tovább olvasom

Fogyasztói tapasztalatok járvány idején, ahogy azt Európai Bizottság látja

Az európai fogyasztók többet rendelnek az internetről és igyekeznek minél gyakrabban helyben vásárolni – derült ki az Európai Bizottság felméréséből, melyben 23 gazdasági ágazatban mérték fel a fogyasztói tapasztalatokat a...

Tovább olvasom

Fenntartható POP a Mondelēznél

Fenntarthatóság a Mondelēznél – fókuszban a POS/POP/POB anyagok címmel tartotta idei első találkozóját a POPAI Magyarország Egyesület. Az online esemény házigazdája Réti Zsófia, a Mondelēz customer activation managere CZ-SK-HU volt. Az...

Tovább olvasom

Elindult a Bud Light 10 millió dolláros nyárserkentő programja

Andy Goeler marketing alelnök részletezi, hogy az Egyesült Államok legtöbbet eladott sörmárkája hogyan segít az embereknek visszatérni a bárokba, koncertekre és sporteseményekre egy politikai kampánynak feltüntetett promóción keresztül. A promóció...

Tovább olvasom

Hogyan készülnek a nyitásra a hazai cégek?

A hazai KKV-k körében 317 cég részvételével zajló, nem reprezentatív kutatást készített a NEST Communications ügynökség hazánk egyik legnagyobb rendezvénytechnikai cége, a Visual Europe Group szakmai közreműködésével. A kutatásban arra...

Tovább olvasom

PLMA Rövid hírek

Egyre több kereskedő indítja el fenntartható, felelős gazdálkodásból származó saját márkás termékcsaládjait. A Waitrose felére csökkentette a saját márkás húsvéti tojások műanyag csomagolását. Az Aldi UK olyan geometrikus húsvéti tojásokat kínált, amelyeknek a hátulja lapos, így...

Tovább olvasom

A cégvezetők többsége csak 2022-től várja a normalizálódást

Noha 2020-ban a megkérdezett cégvezetők túlnyomó többsége a távoli munkavégzés végleges elterjedését prognosztizálta, a 2021 KPMG CEO Outlook Pulse kutatásában, ami már a pandémia harmadik hullámának tanulságait is magába foglalja,...

Tovább olvasom

Emelte növekedési prognózisát a GKI

A vártnál jobb tavaly negyedik negyedévi tényszámok és a viszonylag kedvező év eleji konjunkturális várakozások – a járvány harmadik hulláma és a vegyesen alakuló tényszámok ellenére – a GKI a...

Tovább olvasom

Megújult az MVI honlapja

Az új mvi.hu elkészülésének részleteiről és tartalmi elemeiről Bíró Bernadettet, az ipartestület szakmai titkárát kérdeztük. – Terveztük már egy ideje az ipartestület weboldalának megújítását, hiszen a közel 15 éves honlap...

Tovább olvasom

Tavalyhoz képest csökkent a sertés ára

Az Agrárgazdasági Kutató Intézet (AKI) folyamatosan nyomon követi, és a rendszeres kiadványaiban közreadja a világ mezőgazdasági- és élelmiszeriparitermék-piacainak tendenciáit. Az AKI PÁIR adatai szerint a belpiaci, 47–57 mm-es gömbparadicsom 685...

Tovább olvasom

2021 a sportmarketing újragondolásának éve

A pandémiába belefáradt fogyasztók 2021-től a menekülést várják, erre pedig az egyik módszer a sportöröm. Ha élőben nem is, de a képernyőkön követve a meccseket, versenyeket, önfeledt szurkolással néhány órára...

Tovább olvasom

Megverték a hazai webáruházak a bankokat a járványhelyzet alatt – országos kutatás készült

A járványhelyzet alatt a futárcégek és webáruházak is maguk mögé utasították a bankokat és biztosítókat; a közhiedelemmel ellentétben mégsem igazán panaszkodós nemzet a magyar, legalábbis nem az interneten, viszont jó...

Tovább olvasom

Elképesztő ütemben fejlődik az e-kereskedelem és hirdetési piac

Éves szinten 9 százalékos bővülési ütemmel tér vissza az out-of-home a világjárvány okozta visszaesésből. Az FMCG szektor hirdetési kiadásai 2023-ra fogják meghaladni a 2019-es szintet. A digitális átalakulást Kína vezeti:...

Tovább olvasom

Csokoládé, vanília, dekandencia, eper – A nap videója

Fagylaltok arannyal, ehető gyémánttal (?!), nagyon különleges madagaszkári csokoládéval, arany-gyöngyökkkel, meg 4 órán keresztül készülő tólcsér – igazi marketingmese! (Kacsintó szmájli)...

Tovább olvasom

100%-ban újrahasznosítható lesz a Pilsner Urquell palackja

Minden fóliát és műanyagot eltávolítanak a világ első aranyló pilzeni lágerének, a Pilsner Urquell palackjáról és annak másodlagos csomagolóanyagaiból, így a kategóriát teremtő cseh sör 100 százalékban újrahasznosítható palackban kapható...

Tovább olvasom

Kis lépések, nagy hatás: a dm környezetsemleges termékeket fejlesztett – A Pro Climate almárka áprilisban érkezik a polcokra

A dm célul tűzte ki, hogy vásárlóiknak fenntartható alternatívákat adjon a hétköznapok döntéseihez, a kereskedelemben pedig úttörő szereplőként mutasson példát másoknak: a szortimentben előnyben részesítik a kisebb ökológiai lábnyom mellett előállított...

Tovább olvasom

Újabb környezetbarát megoldással állt elő az Auchan

Tovább bővül az Auchan környezetbarát csomagolóeszközeinek palettája. A mai naptól a pékárukat már textiltasakban is hazavihetjük. A kétféle méretben megvásárolható, praktikus és mutatós tárolók moshatók, így többszörösen is felhasználhatók. Az...

Tovább olvasom

Új csomagolást vezet be az Asda csirkehús-termékeinél

Az Asda olyan új csomagolást vezetett be teljes csirkehús-terméksoránál, amelyek által 450 tonna műanyagtól szabadulnak meg évente. A kezdeményezés lényege, hogy nem tesznek tálcát a húsok alá, és magát a...

Tovább olvasom

Ilyen az óvatos nyitás az osztrákoknál

Bécsben május 3-án feloldják az egy hónapig tartó – a koronavírus-járvány megfékezését célzó – teljes zárlatot, és újra kinyithatnak az üzletek és a szolgáltatók – jelentette be az osztrák főváros...

Tovább olvasom

Nestlé Fitness Granolák

Ropogós müzli (granola), kiszerelés: 300 g. Megérkeztek a Nestlé Fitness Granolák, mézes és áfonyás-tökmagos ízekben. Tökéletes keverékei a ropogós gabonapelyheknek és a müzliknek, ráadásul 50% feletti zabtartalommal bírnak. Bevezetés hónapja:...

Tovább olvasom

Megérkezett a Hero Super Shot

Májustól nálunk is elérhető a nemzetközi piacon már jól ismert Hero Super Shot. A funkcionális italcsalád legfőbb értéke, hogy általa olyan termékeket fogyaszthatunk, amelyek kizárólag modern szuperélelmiszer-alapanyagokkal, valamint hagyományos gyógynövények...

Tovább olvasom

Hidrogénnel működő teherautót vezet be a SPAR Svájc

Környezetbarát, hidrogénnel működő elektromos teherautóval egészíti ki házhozszállító flottáját a SPAR Svájc. A 36 tonnás Hyundai XCIENT Fuel Cell tehergépjárművel a SPAR igényeire szabták, amely képes lesz hosszú távú, emisszió-mentes...

Tovább olvasom

GKI: A járvány után kissé csökkenhet a távmunka szerepe

A koronavírus válság okozta pandémiás helyzet hatására a távmunka elkerülhetetlenül a mindennapok részévé vált. Annak érdekében, hogy teljesebb képet kapjunk a vállalatokra gyakorolt hatásokról, a GKI Zrt. egy 969 vállalatot...

Tovább olvasom
Oldal