A csomagolás több, mint reklám

Szerző: Trademagazin Dátum: 2017. 04. 03. 09:09

A vásárlók könnyen és gyorsan szeretnék megtalálni a keresett termékeket, még a hiper- és szupermarketek zsúfolt polcain is. Kétharmaduk nyitott az újdonságokra, impulz hatásokra, vásárlási élményekre, szívesen kosarukba teszik az újdonságokat is. Feltéve, ha meglátják, észreveszik és felkelti az érdeklődésüket. A megfelelő csomagolás mindebben aktív szerepet tölt be, hiszen megkülönböztet, megragadja a tekintetet, erősíti a márkaélményt, vásárlásra ösztönöz. Ugyanakkor a jól megtervezett polckész csomagolás óvja és láttatja az árucikkeket, hatékonyabbá teszi a merchandising folyamatát, segíti a polckép és facing fenntartását, sőt megkönnyíti a vásárlási döntéseket is. Emellett az optimális csomagolás lényegesen hozzájárul az újdonságok sikeres piaci bevezetéséhez (Forrás: Nielsen, „Átütő erejű innovációk” című tanulmány).

Az ötödik P (Packaging, csomagolás) tehát a klasszikus négy P (Product, Place, Price, Promotion) célkitűzéseit erősíti, hangsúlyozza, és hozzájárul a sikeres megvalósításhoz, a vásárlás létrejöttéhez. A DS Smith a csomagolás tudományában élen jár, folyamatosan megújulva a kutatás, fejlesztés, tervezés, konstrukció, alapanyagok, funkciók, kreatív megoldások, szerkezeti és dizájn tervek, nyomtatási technikák széles skáláját vonultatja fel Európa 30 országában. A DS Smith PackRight Centerek innovációs hálózata pedig a stratégiai együttgondolkodás kereteit biztosítja a gyártói termékfejlesztés és cikkelem-megújítás korai szakaszától. A marketing, értékesítés és ellátási lánc elvárásainak egyidejű, maximális biztosítása érdekében dedikált szakértői csapat támogatja a vevői célkitűzések messzemenő, korszerű és költséghatékony megvalósulását.

Kapcsolódó cikkeink