Magazin: A csomagolás befolyásolja az eladást és a profitot
Miért szerepeljen listája első helyén a csomagolás?
A Sole-Mizo Zrt. hazánk egyik legnagyobb tejipari vállalata, termékskálában, technológiában folyamatosan megújuló és fejlesztő, innovatív piaci szereplő. Májusban bevezetésre került, új Mizo Coffee Selection portfóliója bemutatását szolgáló promóciós csomagolás kifejlesztésére a DS Smith szakembereit kérte fel.
A „Vidd magaddal a kávézás élményét” mottó és az izgalmas ízvilág azonnal megihlette a tervezőket. Az útra kelés, mobilitás és a 6 ízvariáció kóstolásának lehetősége került középpontba, amikor megalkották a termékkóstoltató promóciós kosarat. A hatszögű kosárka megjelenésével azonnal tetszést aratott, így hozzájárult ahhoz, hogy a hiánypótló Mizo Coffee Selection termékcsalád sikeresen debütált, és meghódította a fogyasztókat a magyar piacon.
Feladat
A hatféle kávévariációt képletesen és valójában is összefogó, praktikus, márkaértéket kiemelő csomagolásra volt szükség. Promóciós csomagolás lévén nyílt egységcsomag létrehozása is lehetővé vált. Fontos szempont volt még a doboz összeállítási ideje, illetve a hetedik szereplő, a kávés papírpoharak elhelyezése is.
Amire összpontosítunk még
Az elvárások közt szerepelt, hogy a hétdarabos, könnyen összeállítható multipack csomagolás jelentős imázsértéket képviseljen a termékek elfogyasztása után is. Ez az igény összhangban van és szerves része a DS Smith Supply Cycle gondolkodásának is. Az összehangolt együttgondolkodás eredményeként olyan promóciós csomagolás jött létre, amely ismét felhasználható, a személyi térben maradva emlékezteti környezetét a Mizo márkára és a kávézás örömeire.
Általunk kínált megoldás
Bár páratlan számú (6+1) terméket kellett összecsomagolni, mégis szimmetrikus, hatszög alakú forma született, fő helyen, középen a kis csészékkel. A fogó fülek szintén középre kerültek, és a kosárka kényelmesen „kézzel fogható” lett, nem csupán néhány kimetszett felülettel oldottuk meg a hordozhatósági követelményt. Az összeállítás minden képzeletet felülmúl, már-már a fizika törvényeivel ellenkezik, és a kacifántos középső fülek a megfelelő helyeken alkalmazott hajtásokkal, mint a vaj, becsúsznak és helyükre kerülnek másodpercek alatt.
Eredmények
• Új termékcsalád bevezetésének hatékony támogatása
• 6 különböző kávétípus kreatív vizuális megjelenítése
• Gyors összeállítás, könnyű kezelhetőség
• Közös műhelymunka, mely időveszteség nélkül jó megoldáshoz vezetett
• A várt kiskereskedelmi értékesítés maximalizálása
• Kereskedelmi partnerek és fogyasztók elismerése
• Szakmai elismerés: PAKK Csomagolásdesign-Verseny 2017. Ezüstérem. (x)
We are #PackagingStrategists, delivering results.
Kapcsolódó cikkeink
13 millió eurót ruház be a DS Smith ausztriai gyáraiba
A DS Smith csomagolóipari vállalat 13 millió eurót invesztál az…
Tovább olvasom >Húzzák magukkal az iparági trendek a hullámkartonszegmenst, 2032-ig közel 250 milliárd dollárosra nőhet a piac
A környezetvédelmi szabályozások, a fenntartható anyagok iránti növekvő igény és…
Tovább olvasom >Kutatás: nem kérnek a műanyag csomagolásból az ételrendelők
Közeledik a műanyag termékeket szabályozó rendelet életbe lépése: július 1-jétől…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növényi alapú hab a tortán: RAMA Crema!
Kapucsínó, flat white, latte macchiato – selymesen krémes tejhab nélkül egytől…
Tovább olvasom >Megoldást nyújt egy magyar innováció a REPohár visszaváltási kihívásokra!
Nem túl régi a gyakorlat, hogy a fesztiválokon, szórakozóhelyeken, koncerteken…
Tovább olvasom >Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >