Outlet pláza nyílik a Material Center helyén
2012 első felében egy új kiskereskedelmi formátum, egy többszintes outlet pláza nyitja meg kapuit Budapest belvárosában. A 10.000 m2-es bevásárlóközpont szakít az outlet bevásárlóközpontok eddig megszokott elhelyezkedési politikájával, és nem a város peremén, hanem a belvárosban a Róbert Károly körút, Váci út és Lehel út közti szakaszán nyit, a korábban lakberendezési áruházként működő Material Center helyén.
„A ház körülbelül 50 üzlettel nyit újra, amelyek szerencsés kialakítása és jó műszaki, ill. esztétikai állapota lehetővé teszik, hogy a bérlők viszonylag alacsony beruházás mellett alakíthatják ki üzleteiket” – mondta Csörgő Anita, a bérbeadással és a ház újrapozícionálásával kizárólagosan megbízott Colliers International Hungary kiskereskedelmi üzletágának igazgatója.
.
A Grand Fashion Outletben a vásárlók világmárkák termékeit vásárolhatják meg 30-70%-os kedvezménnyel. A koncepció szerint minden korosztály megtalálja majd a számára legvonzóbb márkákat, termékeket. Az Outlet Centerben helyet kapnak női, férfi és gyermek divatmárkák, farmereket, alsóneműket, sport felszereléseket, cipőket, táskákat, és kiegészítőket árusító üzletek egyaránt.
A légkondicionált outlet üzletközpont kényelmes és biztonságos kültéri ill. beltéri parkolást kínál, emellett az épületben étterem és kávézó is helyet kap. A látogatóknak további szórakozási és kikapcsolódási lehetőséget nyújt az épületben jelenleg is üzemelő G1 Gokart pálya – ami Budapest legnagyobb fedett gokart pályája, a 2000 m2-es Fitness Factory és a szintén 2000 m2-en sikeresen üzemelő Mec Event Konferencia Center.
A Grand Fashion Outlet remekül megközelíthető tömegközlekedéssel; az 1-es villamos a Róbert Károly körúton az épület előtt halad el, a 3-as Metró árpád-hídi megállója is mindössze öt perc sétára van az üzletközponttól. Személyautóval akár Buda, akár Pest felől szintén könnyű megközelíteni a lokációt. Az üzletház 1 km-es körzetében 350.000 m2-nyi A és B kategóriás irodaház található, az itt dolgozó mintegy 35.000 ember számára is vonzó alternatívát kínál az üzletház.
A befektető bízik benne, hogy az előnyös elhelyezkedés, a kedvelt divatmárkák, és a magas szintű szolgáltatások kellemes, gyors és hatékony vásárlást eredményeznek minden érdeklődő számára – írja a Colliers International nyomán a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >