Öt egyszerű gyakorlat Gijs van Wulfentől, hogy megtörjük a rutint
A sablonok követése és elfogadása az egyik legnagyobb innovációs gát, legyen szó a magánéletünkről vagy a munkánkról. Ezért nagyon fontos, hogy tudatában legyünk, hogyan is szakítsunk a mindennapi rutinnal. Hiszen mintáink elhagyása elengedhetetlen a cégünk, szervezetünk megváltoztatásához – állítja Gijs van Wulfen, Inspiration for Innovation: 101 Lessons for Innovators című könyvében.
Íme öt egyszerű praktikus gyakorlat a nemzetközi innovációs gondolkodó és LinkedIn influencer javaslatával:
- Próbálj meg írni a másik kezeddel, csak egy percig. Ugye milyen furcsa érzés?
- Válassz egy másik útvonalat a munkába menet. Le fog nyűgözni, amit felfedezel ezen az úton.
- Viseld az órádat a másik kezeden csak egy napig. Szokatlan érzés lesz, azonban ez emlékeztetni fog arra, hogy legyél sokkal rugalmasabb.
- Menj el a kedvenc éttermedbe. Nézz körbe és vizsgáld meg a környezeted 30 másodpercig. Olyan dolgokat fogsz észrevenni, amiket korábban még soha.
- Egy héten keresztül mindennap szólíts meg egy új embert a munkahelyeden, és kérdezd meg tőle, hogy éppen mi jár a fejében.
Miután megismerted a saját mintáidat, az elméd nyitva áll a változásokra. Ha több tanácsot is szeretnél hallani Gijs van Wulfentől, akkor látogass el február 19-én a Merj fejlődni! – Út az innovációhoz konferenciára. A konferencia partnerei: Be-novative Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal SignCom HrPortálÉpítészfórum UNICEF Magyarország IT Business
Kapcsolódó cikkeink
TMK 2in1: Workshop és grillparty
A Trade Marketing Klub június 6-án délután egy különleges, teraszra…
Tovább olvasom >Már kevésbé hallgatnak az influencerekre a német fogyasztók
Németországban csökken az influencerek befolyása a vásárlói magatartásra, ahogy a…
Tovább olvasom >Nem a magánélettel kell címlapra kerülni
Kadarkai Endre riporter hisz az emberi beszélgetésben, de abban is,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A foci mindent visz
Patinás helyszínen, a MOMKult Kupolatermében, a PICK és Mizo vendéglátásában…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági eseményt szervezett a Munch – Az itthoni top brandek egy helyen!
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >Márkák lábnyoma – avagy mi a közös a Coca-Colában, a Kinderben és a Riskában?
Bár 2023-ban a gazdasági és politikai kihívások miatt nehezített pályán…
Tovább olvasom >