Növelné az almafogyasztást az agrárkamara
Évről-évre csökken az almafogyasztás, az egy főre jutó fogyasztás 12 kilogramm évente, amit 20-25 kilogrammra kellene növelni, ezért indítottak kampányt a fogyasztás élénkítésére – mondta Mártonffy Béla, a Nemzeti Agrárkamara (NAK) országos kertészeti osztályának elnöke az M1 aktuális csatornán pénteken.
A tájékoztatása szerint a november 18-ig tartó kampányban a fogyasztók öt kereskedelmi áruházlánc – Auchan, CBA, Metro, Spar, Tesco – fővárosi és vidéki üzleteiben ismerhetik és kóstolhatják meg a kiváló minőségű magyar almákat. A kampány az Agrármarketing Centrum, a Földművelésügyi Minisztérium és a NAK együttműködésével jött létre, már második alkalommal.
A magyar alma Európában a legjobb minőségű, erre fel kell hívni a figyelmet – tette hozzá. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Hazánk továbbra is élen jár a tormatermesztésben
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >Víz Világnap: A klímaváltozás miatt különösen fontos a megfelelő vízgazdálkodás
A víz olyan természeti kincs, amelyre fokozottan vigyáznunk, vele megfelelően…
Tovább olvasom >Tartsuk a vizet a tájban! Több mint tízezer, mélyfekvésű területen tevékenykedő gazda körében végez felmérést a NAK
Országos vízigényfelmérést végez a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara falugazdász-hálózata márciusban. Az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >