Növekedésnek indult a sörpiac
Tavaly 2 százalékkal növekedett a söripar hazai értékesítése, áll a Magyar Sörgyártók Szövetségének április 1-jén kiadott sajtóközleményében. Összesen 6,2 millió hektoliter sört értékesített 2014-ben a négy vezető hazai sörgyártó: a Borsodi Sörgyár Kft., a Dreher Sörgyárak Zrt., a Heineken Hungária Zrt. és a Pécsi Sörfőzde Zrt. Erősödött a prémiumsörök forgalma, ugyanakkor folytatódott a gazdaságos árkategóriájú sörök térnyerése.
A Magyar Sörgyártók Szövetségének tagjai tavaly 6,4 milliárd forintot ruháztak be fejlesztésekbe. A közteherviseléshez adók és járulékok formájában több mint 66 milliárd forinttal járultak hozzá a hazai sörgyártók.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >